Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Endúr (ENDUR)

Ja, dere kan drømme om tilbakefall mot 3 kr, gjorde det jeg også i går, men den snudde på 3.20 intradag og saken er at dette ikke er Funcom. Det er ikke 260mill. aksjer i omløp. Så det er mange som ruger nå, på aksjene. Men klart, når volumet går opp så vil nok de som kjøpte på 1.50-2.00 kr sikre gevinst. Jeg sitter nå rolig og snitter heller opp. Har megatro på denne på lang sikt. I Funcom var jeg med fra 1.20 til 3 kr i første omgang, og så fra 3.80 til 5.00 kr. Denne gangen skal jeg ikke ut og inn men sitte rolig til 10 kr :slight_smile:

1 Like

Når jeg leser den engelske teksten, så synes jeg det virker som om beløpet som ikke kan brukes er 54 millioner. Altså, at det totale beløpet kunne ha vært 19 + 54 = 73 millioner, men av disse kan kun 19 millioner brukes.

1 Like

Jepps, samme jeg tenkte

Ja, jeg er enig med dere. Jeg håper de jobber med å få inn hele beløpet, for hvis de klarer det så vil aksjen eksplodere opp! Tenk det, 73mnok deferred tax. Mucho dineros hombres!

1 Like

@Nocturne må bare rette en stor takk til deg, som fikk meg til å ta en titt på denne! Er helt blodfersk i aksjemarkedet (begynte i januar) så gode tips hjelper. Leste en del, kjøpte noe. Leste mer, kjøpte mer. :slight_smile:

2 Likes

Bare hyggelig. I exist to serve :slight_smile:

3 Likes

Må bare påpeke at jeg ikke hodeløst kastet meg over kjøpeknappen. Denne gangen. :smiley: Gjorde det med en annen aksje, det var ikke så lurt! Nå leser jeg meg opp på tips som ser interessant ut.

Etter det jeg har lest og hørt, kan denne fort reprises opp mot 10 kr, kan det stemme? Eller er jeg helt på Finnmarksvidda? :smiley:

Jeg skal sitte til 10 kr i allefall :slight_smile: Skal prøve å holde meg borte fra slagsknappen. Skulle ønske jeg gikk inn med mer på 2.50 men spreaden var så stort i aksjen og volumet så lite at jeg ikke turte. Men det er lite aksjer til salgs så vi kan fort se 4 kr her i dag. Men så vil den korrigere tror jeg. RSI er skyhøy!

1 Like

Wendy, I can fly!

1 Like

4 nå :slight_smile: Jeg har et snitt på 3,14. Tenker også å vente til rundt 10. Hvis jeg klarer hehe :smiley:

Litt skummelt å vente på at RSI skal roe seg tenker jeg… Selskapet er i mine øyne veldig underpriset, og da kan nok RSI være høy i flere dager. Det samme skjedde jo i Fun.

RT 4.00

Ja, fa…@hocki - **** ta TA. Kanskje den går direkte opp til 10 kr som QEC i Desember?

1 Like

2 Likes

Gratulerer med Bergen!

Godt jobba dere!

2 Likes

Det ser ut til at det bare er å henge seg på @Nocturne.

2 Likes

Takk for tipset! :slight_smile:

Galematias folkens! :slight_smile:

Har vært ute i hele dagen, kursen stod i 3.70 når jeg gikk hjemmefra. Tenkte å legge inn kjøp på 3.60 men fikk ikke nok volum på det jeg har igjen på konto til at jeg gadd. Kom hjem nå og ser kontoen har lagt på seg endel kr. Veldig deilig.

Nå skal jeg mekke Pizza a la Nocturne. God helg! :slight_smile:

2 Likes

Irriterer meg at denne stakk fra meg altså

rt 4,16 :slight_smile:

Takker så mye for dette tipset!
Solgt meg ut med veldig fin profitt men jeg kommer sikkert tilbake over helga :slight_smile: