Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

BerGenBio legger frem Q4 resultater i dag. Presentasjon er allerede lagt ut: http://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2018/02/BerGenBio_Q4_results_final-for-release.pdf

Jeg har begynt å kikke på presentasjonen, og jeg syns det ser veldig bra ut! Fin oppsumering av året.

Det ser lovende ut. Diagnotemetodikken ser ut til å være ferdig utviklet.

  • “AXL IHC established and rolled out for BGBC007 and BGBC008 (Jan ‘18)”

Ja, jeg er spent på å se resultatene når de begynner å bruke den.

Det er jo allerede “ok” resultater i BGBC004, BGBIL005 og BGBC003, men jeg tror disse vil forbedres når de tar i bruk diagnostikkmetoden. Kan være de ruller ut diagnostikken for fullt til fase III forsøkene.

Ja, de har vel tidligere sagt at dagens forsøk ikke vil bli modifisert, men resultatene vil bli korrelert i ettertid. Nye studier/registreringsstudier vil bli selektert for AXL hvis myndighetene og investigators går med på det.

Ellers var det interessant at det nå er flere analytikere til stede på presentasjonene. Stuffers fra Arctic stilte spørsmål, en kar fra Delta og en som jeg ikke fikk med meg navnet til.

2 Likes

… Det er vel også viktig at man har non-responders i dagens forsøk, slik at man får verifisert biomarkørene til diagnoseverktøyene.

Nytt kursmål fra DNB nå i kveld. 67 kr.

Får ikke til å legge ut analyse nå, men fikser det i morgen om ingen gjør det før den tid :grinning:

Edit: fikk til en liten skjermdump.

8 Likes

Takk for at du deler @Krieghoff! Har du hele analysen?

Bare hyggelig. Ja det har jeg, men får dessverre ikke lagt ut før senere i kveld.

To analyser over på øvre halvdel av 60-tallet nå! Da burde alle konspirasjonsteorier fra “Trond mohn eier jo BÅDE Arctic og BerGenBio!!!” legges døde.

1 Like

Radforsk får besøk av BerGenBio snart.
Sendte inn noen spørsmål som vi kanskje får svar på :slight_smile:

  1. Bemcentinib is now in trails in indications (melanoma, NSCLC and AML) that have previously been targeted with other kinase inhitors (e.g. EGFR and BRAF). Is the thought that the inhibitor will do better in these indications while the BGB149 (the antibody) might do better in indications that has had better luck with targeting antibodies e.g. cetuximab for coloncancer? And if so, why is then the inhibitor in trails for TNBC when breast cancer has a long history with targeting antibodies like Trastuzumab and Pertuzumab, and poorer history with inhibitors like Neratinib?
  2. If they plan on expanding into other cancers will they consistently target indications where they can combine Bemcentinib with PD-1 inhibitors, or will they also be interested to look at other cancers where AXL appears to be an important driver in cancer resistance and aggressiveness, but where PD-1 blockers don’t work, like prostate cancer and microsatellite stable colon cancer?
  3. Does the biology of AXL open for expansion beyond cancer and into other disease areas?
  4. Genmab is also targeting AXL with their licensed antibody-drug-conjugate. Are both companies targeting the same indications or will you try to “stay out of each other’s way”?
  5. What are the positives and negatives with having a your company situated in both Bergen and Oxford at such an early stage?
5 Likes

Bra spørmål!

1 Like

Det som er spesielt med Bergenbio, ca 81% av aksjer hører til ordentlige investorer, totalt bare 2375 investorer, lite volatile aksjer og at selskapet leverer!
Ingen hausing, ingen baissing <3

Tok litt tid, men her er den.

BGBIO.pdf (696.9 KB)

6 Likes

Takk for den! Fikk raket sammen noen gryn til en lyttepost i BGB. Rart med det, men jeg følger bedre med i selskaper jeg har aksjer i. Og BGB skal bli interessant å følge. Nå vil sikkert enkelte påstå at man kommer for sent inn i aksjen på 40 tallet. Men dersom BGB lykkes, så vil man i retrospektiv anse inngang på 40- tallet å være nærmest for ran å regne.

2 Likes

Emission på 10% til storinvestorer.

http://www.netfonds.dk/quotes/release.php?id=20180216.OBI.20180216S94

BGBIO:FORESLÅR EMISJONSFULLMAKT PÅ 10% AV UTESTÅENDE AKSJER
Oslo (TDN Direkt): Styret i BerGenBio foreslår en emisjonsfullmakt på inntil 10 prosent av selskapets utstående aksjer.

Det fremgår av innkalling til ekstraordinær generalforsamling i selskapet.

“Formålet med fullmakten er å kunne utstede nye aksjer for å styrke og øke selskapets egenkapital og likviditet og/eller å utvide selskapets aksjeeierbase med norske og internasjonale investorer, herunder investorer som spesialiserer seg innenfor helsevern”, skriver selskapet i innkallingen.

Denne fullmakten kommer i tillegg til en eksisterende fullmakt for å utstede aksjer besluttet 22.mars i forbindelse med selskapets opsjonsprogram.

Det foreslås at de eksisterende aksjeeiernes fortrinnsrett til å tegne de nye aksjene skal kunne fravikes.

3 Likes

Ny melding i dag "Oslo (TDN Direkt): BerGenBio har fullført rekruttering av pasienter til første halvdel av Fase II-forsøket med bemcemtinib i kombinasjon med keytruda i brystkreft.

Det opplyser selskapet i en melding mandag.

Rekrutteringen ble fullført tidligere enn planlagt med 28 pasienter som var målet i den første av de to delene av det Fase II kliniske forsøket som skal evaluere AXL-hemmeren bemcentinib i kombinasjon med anti-PD-1 terapien KEYTRUDA.

Forsøket skal evaluere effektiviteten og tryggheten av kombinasjonen av de to midlene, heter det videre."

Det er jo alltid hyggelig å se at rekrutteringen går bedre enn ventet, og nå blir det spennende å snart se litt resultater! :slight_smile:

4 Likes

Hmmmm. Er det trades som lukkes i påvente av ørken frem til neste nyhet?

Ja, men det spørs hvor lenge den vandringen vil vare… AACR 14. April, ASCO 1. Juni. Intrim data fra 6 trails i H1, final readout av 4 trails, World lung, ASH, SABCS og mulig oppstart av BGB149 i H2. Det skal skje ting fremover!!

1 Like

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner prisingen av bgbio. Sammenlignet med annen biotek på børs er jeg heller ikke spesielt imponert over resultatene så langt. Når DnB har en veiledende LoA på 15% så kan jeg ikke begripe at selskapet skal ha en såpass mye høyere selskapsverdi enn f.eks pcib.

Hva er det jeg har misforstått angående bgbio?? Feel free to fill me in … :sunglasses:

3 Likes