Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Ja, kloss på 200 mill må da monne, selv i biotek. :smiley:

Samme tenker jeg og jeg økte min eksponering her litt i dag.

1 Like

Jeg håper virkelig dette går veien! Kul teknologi, bra fart på studiene, bred pipeline som kan ekspandere. Går dette veien så blir det en kule for alle som sitter med aksjen! Jeg må nesten slutte å se på presentasjonene de legger ut for jeg greier nesten ikke å beholde min kritiske sans etterpå! Sømmer seg ikke for en forsker! :laughing: https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2018/04/Corporate-update-April-2018_website_.pdf

PS: denne er ny og fra idag.

Det er spennende å se hva resultatene under fremleggelsen i sommer vil være. Det er enda mer spennende om resultatene vil bli korrelert for AXL og PD-1 under fremleggelsen. Vi vet at de rekrutterer all slags pasienter, ikke bare høy AXL og høy PD-1. Dette for å øke forståelsen for AXL/PD-1 og å kunne korrelere effekt mot biomarkører.

Spennende funn at selektiv AXL hemming ser ut til å hemme aggressiv fibrose (IPF/ NASH). Mange entiteter der fibrose er en del av bildet. AXL ser virkelig ut til å være sentralt i de fleste kreftformer. Også sarkomer: https://www.ous-research.no/home/wesche/Research+projects/16820

Jepp, og ganske mange andre hvor AXL er koblet opp mot dårlig prognose:

1 Like

Siden jeg sitter på en togtur som tar 7 timer så tenkte jeg at vi kan lage en liten avstemning her! :smile: Hvilke av BerGenBio sine programmer har du mest tro på at kan nå markedet??
Det er lov å velge opptil tre alternativ så velg med omhu! Stemmene er anonyme :wink:

  • AML - Monoterapi
  • AML + Chemo
  • NSCLC + Chemo
  • NSCLC + Targeted therapy
  • NSCLC + Keytruda (CPI/PD-1)
  • Melanom + Targeted therapy
  • Melanom + Keytruda (CPI/PD-1)
  • TNBC + Keytruda (CPI/PD-1)

0 stemmegivere

Da ser det ut til at folk har mest tro på BGB324 + Keytruda i NSCLC! Sisteplass er AML + Chemo! Hvis folk ønsker å kommentere valgene sine så hadde det vært kult, men det er opp til den enkelte :slight_smile:

Trykka 3 random greier siden jeg skjønner nada :grin:

1 Like

Faktisk har jeg meste troa/effekt på TNBC, kanskje pga min kunnskap om brystkreft! , men tror det er AML som kommer til å sende kurset +1000 ved respons (uansett prosent/andel av pasienter). Ved respons kommer AML å droppe phase3, men TNBC uansett går gjennom phase3!

1 Like

Oi, så spennende! Jobber du på Haukland? Er der de har site i Norge :stuck_out_tongue: Hadde vært topp med TNBC! Keytruda som monoterapi har bare 4% respons rate så her trenges det virkelig noe som kan få immunterapi til å fungere bedre.

Selv har jeg god tro på AML, enten alene eller i kombo. Syns den ikke gjorde seg bort som monoterapi, så blir spennende å se hva en kombinasjon kan utrette!

Ingen kommentar :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Snart kommer store nyheter! Utrolig at folk tør å trade nå! BgBio blir historisk på OB!

Og hvor kommer denne nyheten fra? Greit med litt kilder eller info som backer slike påstander :slight_smile: :ok_hand:

@drdr

1 Like

Hvilke nyheter venter du, og når kommer de?
Må være rimelig bra, siden de blir historisk på Oslo børs?

Tja - dette fald må i alle sammen undskylde.
Jeg købte i fredags og i går - kunne jo have sagt mig selv det ville ske…

Dette er fra Tralala-lala på Shareville. Posteren er oppe og presenters på AACR, men enda ikke lagt ut på hjemmesidene. Tralala-lala forteller at det kun var pre-kliniske data, men det var som forventet.

3 Likes
4 Likes

Sell on news :thinking:

Her er posteren https://twitter.com/BGenBio/status/986484531841597440

1 Like