Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Ja, muligheten er der. Syns de gunner kraftig på nå, med planlagt oppstart av to nye trails!

For de som sitter på aksjen så vil jo kursmålene nå mest sannsynelig heves ettersom to nye indikasjoner må inkluderes i modellene til analytikerene (minus TNBC som blir terminert).

Ikke for å pirke, men det heter trials :slight_smile:
Eller studier :wink:

Begge de to nye er også investigator-sposored. Av det kan man vel konkludere med at det er stor ekstern interesse for dette.

1 Like

Right you are! Jeg kunne prøvd å komme unna med at jeg er på jobb og har dårlig tid til å skrive akkurat nå, men det ville ikke være sant :stuck_out_tongue:

1 Like

Påfallende at samme universitessykehus nå vil sponse trial nummer to. Kan vi anta at de er fornøyd med resultatene i det første? Vi får oppdaterte data om en måned, på World Lung 2018.

Det som er interessant at i følge studiebeskrivelsen bevist at «Bemcentinib inhibits proliferation of pancreas cancer proliferation as monotherpy»!!!
Jeg syns det ikke er overdrivelse at Bemcentinib blir ny cornerstone i cancer therapy :wink:

Det mangler ikke på store ord der ute.
Denne studien (AXL i glioblastoma) forskutterer nærmest at bemcentinib kommer på markedet.

Since AXL kinase inhibitors are about to get approval for clinical use, patients with a potential benefit from therapy targeting AXL need to be identified.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5584143/

Snodig i grunnen, at det er så få som er interessert i BerGenBio blant småaksjonærene, når selskapet har et slikt potensiale. Vi får jo plass i samme bil på vei til lanseringsfesten. Er det fordi selskapet er tidligere i utviklingsløpet?

Diskusjonene her er mer behagelige å følge da, når interessen er såpass liten…

Jeg blir med i bilen forresten :laughing:

1 Like

Velkommen skal du være, om nødvendig leier vi en minibuss!

Jeg har lurt på det samme selv. Min mening er at dette selskapet er det mest aktive, ambisiøse, og spennende selskapet som er av biotech på Oslo Børs. Syns også den er ganske underpriset når man snakker om alle indikasjonene det nå kjøres eller skal kjøres studier i. Ikke for å snakke om at noen av studiene er sammen med Merck. Andre aksjer blir jo snakket ihjel på matriale som er mye tynnere (færre trials og preklinisk materiale), men som Rahl sier så blir diskusjonen mye mer behagelig.

Helt ærlig; synes jeg BGBio er første og eneste i biotek selskaper som blir solgt! Jeg har sagt tidligere at selskapet blir solgt tidligere enn man tror. Utrolig glad på vegne pas. Jeg får forspørsel fra pas. om Bemcentinib på polikliniske samtaler!

1 Like

Lars; Husker du vi diskuterte om AML og hvor optimist jeg var allerede i Januar? Husker at du spurte om det var meg som jobbet med saken :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Sjekk dagens børsmelding. Ser det ut som det er en relativt stor opsjonsinnløsning på gang? Det ser ut som de ansatte som har opsjoner potensielt skal kjøpe for 44 millioner.

hvis det blir 44mill av det så betaler de altså ca 15kr pr. nye aksje da.
greie rabatt det !

Jepp, det husker jeg og AML resultatene har sett bra ut! Nå håper jeg de snart begynner å guide på en pivotal studie innen akkuratt AML og MDS.

Ser ut som prospektet skal dekke opsjoner for det neste året, så rabatten blir vel variabel basert på aksjekursen. Prospektet er meget detaljert og interessant, det er blant annet analyser av konkurransebildet i de forskjellige indikasjonene. 15 kroner innløsningspris per aksje i snitt høres vel fornuftig ut, dette er vel opsjoner som er utstedt for lenge siden.

Får du til å poste AML-resultatene? (Edit: NVM, fant dem. :slight_smile:)

MEI Pharma /Helsinn er i gang med registreringsstudie mot AML-pasienter som ikke er skikket for chemo. Har ikke satt meg inn i det, men vet du hvordan de matcher, eller om de konkurrer i dette feltet?

image

BerGenBio kjører som monoterapi i R/R AML pasienter. All comers. De har også planer å kombinere med cytarabine og decitabine, cytostatika, i 1L AML.

46% ORR når man subtyper fra resultatene fra biomarkørene.

Slide 18-23: https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2018/08/BGBIO_2018-Q2-presentation_reduced-file-size.pdf

1 Like

Resultatene til pracinostat/azacitidine er jo veldig bra. Jeg har ikke funnet ut om pasientpopulasjonen overlapper med bemcentinib sin målgruppe.
Litt snodig at pracinostat ikke er nevnt i BerGenBio sin oversikt over konkurrenter, både godkjente og under utvikling.

Selskapet må vel kunne opplyse nærmere om dette, eventuelt så kommer vel Stuffers på banen med en oppdatert analyse etter ASH.

1 Like