Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Hvis det viser seg at AXL-inhibering virker som BGBIO håper, holy smokes for noen revenues .

1 Like

Det blir fort store tall, ja.
Og resten av porteføljen er ikke tillagt verdi enda. Når man tenker på potensialet i fibrotiske sykdommer kan man fort bli ustø på beina, i disse sykdommene telles antall pasienter i antall millioner, ikke tusener.

Har plukket litt Bergen Bio de siste dagene. Nærmer seg oppdatering på resultater nå

Tok plass i BGBIO igjen før helgen.

Veldig spent på neste uke. Med presentasjon av interimsdata i Toronto.

Skal bli artig å følge med på.

Hvilken dag kommer dataene?

Tirsdag 25. september, slik jeg har forstått det.

Men konferansen strekker seg over flere dager.

SKulle ikke de også legge frem data for noen uker siden? Det ble helt stille på den fronten. @larsmkn ?

Det er ikke varslet data før denne konferansen. Det kommer mer senere i høst, ESMO og ASH.
Posterne skal presenteres på tirsdag, men det er vel etter at børsen stenger.

Ok, jeg som misforstår. Følger kun bergen med ett øye. :blush:

Du har ikke helt misforstått. Abstract ble gjort tilgjengelig for litt siden, men de inneholdt ikke så mye spesifikke tall, så blir ikke før den 25. at vi får vite hva de har per nå.

BerGenBio har begynt oppkjøringen til i morgen på twitter:

3 Likes

Dette skal vel vises fram på kveldstid norsk tid, så vi kan vel ikke forvente å få se data før etter børsens stengetid i morgen?

Ja, det starter 16:45 lokal tid som vel blir 22:45 her hos oss. Satser på at posterene blir gjort tilgjengelig sånn ca da.

1 Like

I do find it quite strange there is not as much action on the bgbio threads versus others. Especially with a poster to be released this evening.

It has always been that way among the small private investors that inhibit the online forums. It is the last one to IPO and the other companies have a following that BGBIO does not, among the smaller investors. Personally i think it is the most exiting of the norwegian startups. Let’s see how the results come in tonight, if the results are good i think more people will come on board.

Also maybe a more complicated case to get your head around. Maybe not being a Radforsk company, might have something to do with too? But I agree, a very exciting case. Fingers crossed for nice results tonight.

Interimavlesning av BGB324 Phase II innenfor NSCLC kan jo på en måte anses som et make/continue/carry on or break for selskapet. Slik jeg leser BGBIO legger de dog flere og flere potente egg i NSCLC kurven, hvor de har et godt produkt på gang. Twittermeldingen er på marginen ganske bull, forventer gode resultater https://twitter.com/BGenBio/status/1044253165598781440

Ja, nå skal det sies at de har tre forskjellige studier i NSCLC som undersøker forskjellige MOA (mechanism of action), hvor hver studie adresserer forskjellige deler av NSCLC-markedet.

Det som er sykt er at de snart kjører 7 studier (tar bort TNBC per nå av åpenbare grunner) hvor jeg føler at gode resultater i bare ett rettferdiggjør en mcap på rundt 2 mrd nok.

Jeg syns personlig at de allerede har gode resultater fra to studier (AML/MDS og BGB324 pluss DOX), og lovende resultater med BGBG324 pluss keytruda (trenger mer data).

De resterende studiene har også muligheten til å slå an, men de trenger litt flere pasienter. Jeg syns BerGenBio er litt av et røverkjøp til denne prisen når man ser på risk/reward, noe som også er grunnen til at det er min tredje største posisjon.

4 Likes

:joy:

1 Like

Haha, inhabit - inhibit. En freudian slip :wink:
En viss poesi i den feilen!

1 Like