Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

BergenBio (BGBIO)

bgbio_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2a405de78>

Det er spennende, ja. De må jo, etter reglene for konferansen, komme med upubliserte data.
De hadde vel ikke fått late-breaking dersom det var noe bagatellmessig de hadde å komme med.

Hva er det egentlig de har fått late-breaking på?

• Biomarkører? Nei, dette kan det vel ikke være, dette skal jo presenteres som en egen poster
  • Effekt?
  • Noe annet?

Dersom det er effekt som er det nye, så må jo disse dataene være endret i forhold til det som ble presentert ved WCLC. Og da har jo ikke dataene blitt dårligere, de hadde ikke fått late-breaking på en skivebom.

Kan det være, som Larsmkn spekulerer i, at effekten har blitt bedre? Jeg har lest om andre forsøk der de ikke vurderer om Keytruda-behandling gir effekt før etter 3 måneders behandling, nettop fordi det ofte tar lang tid før behandlingen virkelig begynner å virke.

Isåfall er det vel ikke helt urealistisk å spekulere i at noen av pasientene med SD nå har fått PR.

Ja, det er de som har SD med stjeren vi er spente på. Noen av dem begynner jo å nærme seg 30% reduksjon som vel er grensen for PR?

Er et fiffig chart dette:

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181106.OBI.20181106S6

@Larsmkn; har du sett bgbio sin abstrakt på late-breaking liste? De skulle bli tilgjengelig fra kl 13 (norsk tid) i dag!

Kl. 1400.

Bliver det sell on news?

Nei. Er jo ingen som har kjøpt :wink:

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181106.Cision.20181106:BIT:2272:0

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181106.OBI.20181106S71

Det ser jo bedre ut enn historiske data for Keytruda som monoterapi.

For KEYNOTE-001 studien så viste tidligere behandlede pasienter disse resultatene:08

Snittet for disse blir 2,9.
Nå er jo gjerne ikke forholdet mellom de forskjellige pasientgruppene(basert på PD-L1 nivå) det samme, men 5,9 er jo uansett ganske mye bedre enn historisk kontroll.

Vent til meglerhus våkner og endrer kursmål! Så «sell the news» blir historie. Kursmål over 100 er ikke usannsynlig :metal:

Jeg ser ikke for meg en annen big pharma enn Merck som kjøper BGBio! Og dette skal skje tidligere enn mange tror.

Jada. La de gjøre seg ferdig. Mener bestemt at vi skal opp, men hele bioteksegmentet er jo noe utbombet. Uansett, så har de jo funnet noe her…!

Huuurgh

Skjer med den der?

Jeg syns de tyner den litt når de kikker på PFS i 10 vs. 11 pasienter. Må også innrømme at jeg hadde håpet på bedre mPFS i den gruppen, men dette er en lovende start!

Vi får ikke akkurat hjelp der ute i twittersphæren, men tror ikke folk helt skjønner greia.

Som @Savepig skriver over så gikk Jacob hardt ut, men spørs om han er like bastant etter at jeg har vist han litt data :slight_smile:

Liker svarene dine. Det var som å se en volleyball lay-up som endte med tidenes smash.

Ja, det er jo ikke det letteste caset og forstå, og folk blir fort veldig skeptiske når data slices og dices på mange forskjellige måter. Og det ligger noe i slik skepsis, for det er fortere å overse noe, eller lettere å dekke over noe, når data deles sånn.

Jeg tviler også på meg selv noen ganger når jeg skal tolke resultatene til BerGenBio for det er så lett å overse noe som kan bite deg i ræva senere, men ingen har sagt at det skal være lett :stuck_out_tongue:

Men er de dyktige til å kommunisere disse dataene?

Synd om man ikke får synliggjort verdiene pga. sviktende pedagogikk.

Skjønner ingenting selv, forresten. :grinning: