Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Kanskje de da vil få en omsetning som hvertfall er større enn en bibelbutikk på Svalbard? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Har en liten følelse av at omsetningen i denne aksjen er så lav fordi aksjonærbasen er så sterk.

2 Likes

Meget sterkt, hvertfall i forhold til Nano som jeg kjenner best, de har vel knapt 50% på topp 20?
Hva er mcap på Bbio?
Edit: dette kan jeg finne ut selv, må kanskje lese meg opp litt på Bbio?

Begynner å haste om de skal levere som oppkjøpskandidat 2018.

Det ville jeg definitivt gjort. Syns eiersiden ser bra ut. Virker som at det er lite retail per nå. Et erfarent management team med dekning de fleste plasser som gjør de kan holde et imponerende program med kliniske studier gående. Late-breaking abstract på SITC i år, flere postere på ASCO, poster på ASH. Lovende resultater som monoterapi innen R/R AML/MDS og kombinert med enten keytruda, erlotinib eller kjemoterapi i NSCLC. Oppstart av en mengde studier snart (ila H1), og read-out fra pågående studier inne AML/MDS, NSCLC og melanoma

Ekstremt enkelt behandling (en pille om dagen) med utrolig fin sikkerhetsprofil som gjør at den kan kombineres med det meste. Stor interesse fra akademiske miljøer som sponser studier. Studier som kjøres sammen med Merck, hvor Merck sponser med gratis keytruda til BGBIO son studie. Ekspansjon fra onkologi til fibrotiske sykdommer (NASH og IPF) med nytt antistoff mot AXL som straks går inne i fase I. Utlisensiert antistoff til ADC Therapeutics som starter opp sitt studie nå, noe som betyr muligheter for milestones payments fremover.

Les her og se (kvartals)presentasjoner: https://www.bergenbio.com/investors/presentations/

Dette er absolutt et spennende selskap som jeg tror den jevne retail-investor ikke helt har fått øynene opp for enda.

6 Likes

Meget sterkt på alle måter av BgBio! Dette må det bare bli kommersialisering av!

Ellers mange takk til Larsmkn som makter å holde seg selv og oss andre så noenlunde oppdatert på det meste BgBio er i engasjert i!

2 Likes

@Sanoda: hvordan kan manskaffe seg top 50 (evt 100) liste?

De som bruker BGBIO sin historikkfunksjonalitet kan se at det er en del større utenlandske poster som har solgt seg ut over et lengre tidsrom nå. De begynner å gå tom, ville vel ta tapet før nyttår av skattemessige årsaker.

Nå har amerikanerne fått snusen i BGBIO.
image-2
Noen som har tilgang til denne analysen? (Edit: melding fra fredag 14/12/2018)
De ser ut til å ha ganske god dekning innen biotek og pharma.
https://hcwco.com/services/research/coverage-universe/

2 Likes

Interessant, hvor fikk du denne informasjonen fra, er det på bloomberg?
Litt av en liste av selskaper de har dekning på.

Det er fra Reuters

H.C. Wainwright Starts Bergenbio ASA (BGBIO:NO) at Buy

December 14, 2018 7:12 AM

H.C. Wainwright analyst Joseph Pantginis initiates coverage on Bergenbio ASA (BGBIO:NO) with a Buy rating and a price target of …

https://www.streetinsider.com/dr/news.php?id=14923822

Not bad! :smirk:

Bruker stocktalk, der får du oppdaterte lister hver mandag (Top50).

1 Like

Kanskje ikke helt i verdensklasse heller. Får håpe denne anbefalingen trekker opp snittet hans litt (mye).

Har du anledning å laste opp siste top 50 listen? :slight_smile:

Her er den. :slight_smile:

7 Likes

Syns jo den lista ser ganske OK ut. Tror flere i norsk biotech kunne tenkt seg at topp 50 satt med over 85% av aksjene og akkumulerer.

Venter forresten en melding “any day now” med oppstart av studier. Håper de skal få igang BGB149 før nyttår, og flere nye studier innen Q1 19.

3 Likes

You rock man !:metal: