Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Ja, hvis han skal selge seg helt ut så blir det mange nye askjer for markedet og absorbere.

Jeg husker at de handlene på 100 000 og 200 000 dukket opp som enkelthandler på et spesifikt tidspunkt i en av dagene, men siden volumet er så begredelig så vil jeg anta at salgene egentlig må ha blitt spredd utover.

Mener å huske at han kjørte Targovax nedover en periode også, når han solgte seg ut der. BergenBio holder seg jo godt på tross av hans nedsalg syntes jeg. Topp 20 er jo knallsterk.
Han sitter med en stor pott enda, så blir spennende å se utviklingen fremover. Hva vil du si er den største triggeren dette halvåret @larsmkn?

Jeg antar at de store postene på 100 og 200K har gått direkte mellom kjøper og selg(via megler) og blitt innrapportert til børsen i etterkant.

Det er mange triggere som kan komme dette halvåret.

Første doserte pasient kan komme i opptil 3 eksternkjørte studier: GBM, Pancreas og Mesothelioma.
I tilegg så kan det komme melding om at studier innen NSCLC er ferdig rekruttert for 2. fase av studien. Mulig det kommer noe beskjed om endepunkt har blitt møtt i denne studien og AML/MDS studiene. Faktumet er at det er så mye som kjører så man vet aldri helt når en ny mlding kan komme. De pleier å melde om studiene når de er ferdig rekruttert og de pleier å melde rundt endepunkt. Det betyr at det kan komme melding rundt flere studier, men vanskelig på forhånd å si hvilke.

På papiret så blir ASCO og EHA viktig med tanke på presentasjon av NSCLC og AML resultater.

Ellers blir Q1 også veldig viktig da selskapet selv har sagt at de skal komme med mer guiding vedrørende å starte opp potensielt pivotale studier ila 2019. Hvis de leverer på det så må en del analyser fra meglerhusene gjøres om, og bemcentinib kan potensielt nå markedet fortere enn antatt. Da burde kursmål heves betraktelig, noe som kan bli den største triggeren.

4 Likes

BerGenBio har nettmøte hos Nordnet i morgen. Det blir en Q&A sessions så det er bare å finne frem spørsmålene, evt. send dem inn her så kan jeg kanskje spørre dem direkte under seansen :sunglasses:

3 Likes

Eneste ting jeg lurer på er Rigel saken!

Utrolig spennende pipeline! Takk for deling. Jeg så Q3, og må innrømme at jeg falt litt av lasset til tider, var mange forskjellige studier, og ulike datasett de holdt på med. Må nok studere den en gang til.
Liker spesielt godt samarbeidet med Merck, som jeg også vil tro kan være en potensiell oppkjøper. Klarer BergenBio og treffe skikkelig i en studie i kombinasjon med f.eks Merck kan det bli meget spennende. Jeg mener du har nevnt det før, men i hvilken studie mener du selskapet har vist best data hittil sett oppimot konkurrenter/Soc? Er det i mono, eller i kombinasjon med Keytruda?

Mono i AML/MDS og kombinasjon med keytruda i NSCLC ser bra ut til nå.

1 Like

Er sannynligvis ikke online på dagen i morgen Lars, fint hvis du kan stille disse spørsmålene:

  • Can biomarkers in the different indications be approved before approval of bemcentinib in these indications or is it more likely that they will be approved at the same time.
  • Can excisting studies be affected by the US government(FDA) shutdown?
  • Can study design/startup of the randomized/pivotal AML and NSCLC studies be affected by the US government(FDA) shutdown?
1 Like

Hadde et utrolig kult møte ned CEO og CFO i BerGenBio i dag. Gå inn på https://m.youtube.com/watch?v=RJ15Vmat7uE for å se en fyr som er litt nervøs og litt forkjøla prøve seg foran kamera for første gang! Skrekk og gru! :sweat_smile::dizzy_face:

Fikk dekket noen av spørsmålene dere hadde :slight_smile:

10 Likes

124K idag. Datum Invest?

Der gikk det plutselig 127K askjer så da kan vi kanskje anta at DATUM INVEST fortsetter å selge seg ned…

Good job Lars. Looking forward to hearing more from you on the meeting. Also must say, i am big fan of bgbio’s investor relations policy. If only pcib was little more bgbio like…

3 Likes

Kudos. Strålende innsats👍

1 Like

Tross for dette har top20 fremdeles eier 75% av aksjer! Det er transfer fra en aktør til annen på top20 listen!
Også… strålende jobb! You rock Lars :metal:

1 Like

To tomler opp Lars, det var veldig bra!

:+1:

2 Likes

Hva foregår?

Går utenom børs.

1 Like

Siste bevegelser med store poster Kan ikke være urelevant med store nyheter i Q1, bla. resultat av Bemcentinib+chemo. i AML (forventes positiv) og Rigel avklaring ifm. utlisensing til 3. parti (Merck?!!) $£€ :wink: