Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Det kan være James Lorens, han har vel nå trådt ut av selskapet og har en en formell rolle som rådgiver til selskapet. Han har rikelig med opsjoner og noen av de går ut i 2019.

Kl 15:30… Sperrepost på +10000 forsvinner med store jafs! Eieren kommer til å angre :smiley:

Etter å ha lest gjennom rapporten til Trinity Delta så syns jeg de har gjort en veldig solid jobb. Veldig gjennomført rapport som tar for seg det meste, inkludert konkurrenter og vei til marked osv. Triggerlisten som også er vedlagt er det bare å printe ut å henge på veggen! Sjekk hvilket år vi ha foran oss! Mye som skal skje :smile:

9 Likes

19/02-2019 13:45:18: (BGBIO) BerGenBio ASA: Primary Insider notification

3 Likes

BGBIO har vært latterlig lavt priset lenge nok nå, kanskje dette kan være triggeren på en retur til gamle høyder. Selskapet leverte jo på alt i fjor og 2019 er ett spennende år, ref @larsmkn sitt innlegg over.

Bergens rikeste mann øker med mengden cash han har i hanskerommet på stasjonsvogna til enhver tid, er nok mer som en pølse i slaktetida å regne. :slight_smile:

En positiv symbolhandling.

Dette forklarer kursstigning :wink:

1 Like

Hvis han svinger innom pølsebua og tømmer hanskerommet en gang om dagen så blir det fest av det også.

1 Like

Et meget spennende selskap å være medeier i selv om jeg tidligere har antydet at de kanskje gaper over litt for mye. Dog later de til å være flinkere enn andre, feks PCIB som er mest omtalt her inne, til å få frem partneravtaler.

Jeg tipper at de etter Rigel avklaring og avlest mer moden data fra fase II studie i NSCLC og AML/MDS vil søke partner som kan hjelpe med salg/distrubusjon og funding av flere studier. Det er også det som ligger til grunne i flere av analysene og kursmålene.

3 Likes

Når antar du at dette er ferdig?

Selskapet har selv guidet rundt dette her:

Allerede i Q1 kan vi få top line data fra AML/MDS, mens data kommer til å legges frem ved 5 konferanser det er forventet at de kommer til å delta på.

Siden siste del av NSCLC ikke er ferdig rekruttert enda så er det vanskelig å si når denne kommer til å ha helt modne data, men de forventer å legge frem resultater gjennom året fra denne studien så man blir godt oppdatert.

3 Likes

Det ble vel sagt muntlig at de antok å legge frem tidlige effektdata for NSCSL på konferanse i juni

1 Like

Viser til tidligere Radium podcast (episode 39) hvor Richard Godfrey forteller at Merck kjører sine egne AXl-analyser parallelt med BergenBio. Som du har tippet også tror jeg partneravtale kommer ila. 2019 (kanskje H1) og jeg tror det er Merck som er potensiell partner!
Så langt (med dagens data) Bemcentinib har doblet effekt av Keytruda (og selvfølgelig bruk/indikasjon hos PDL1 negative pas.), som allerede selger 10 billion dollar/år!

1 Like

Er det noen her inne som har tilgang til Arctic sin evt. oppdaterte analyse på BerGenBio? Har ikke sett at de har laget en enda, men forventer at den skal komme snart. Hadde vært fint hvis noen som har tilgang kunne delt kursjusteringer de evt. foretar seg og konklusjoner de drar :slight_smile:

Er ikke så komfortabel med å dele analyser, vil jo nødig miste tilgangen selv. Men dette er overskriften fra Arctic:
BGBio [Buy TP 70 NOK] - Q4/18 first read: Exciting year to come with a focused pipeline

6 Likes

Takk, og jeg har full forståelse for det :slight_smile:

PS: Det så da hyggelig høyt ut :stuck_out_tongue:

1 Like

Jada, men det er et stykke til +1000 kr :wink:

@drdr
+1.000 kroner er vel ren fantasi, eller ligger det et regnestykke bak?

For min del er vel en verdsetting på linje med Algeta på 16 mrd kroner maks av hva man kan håpe på. Det gir 292,- kroner pr aksje som er bra nok for meg!

+1000 var bare for spøk, men prisen skal i hvert fall ligge laaaaaaaangt over Algeta-nivået!
Mht. snevet indikasjonen for Xofigo (Skjelettmetastaser fra Prostatakreft) og potensielle indikasjoner for Bemcentinib som bare øker (så langt NSCLC som største antall kreft pas. og AML med verste prognose) tør jeg å si at prisen skal være over 292 kr! Bare NSCLC (som 2. hyppigste kreftform med flest mortalitet og dårlig prognose) alene har en market større enn tilsammen 3 krefttyper bryst/colon/Pancreas :wink: