Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

BERGENBIO ASA: MINUTES FROM THE ANNUAL GENERAL MEETING

4 Likes

Dersom du har en DOI-link slik som her pleier det vanligvis å fungere veldig bra å kopiere den og lime den inn på https://sci-hub.se/ som bruker en slags crowdsourcet samling av kontoer for å gi tilgang på vitenskapelige artikler til alle og enhver. I dette tilfellet ser det imidlertid ut til at scihub ikke heller klarer å skaffe tilgang til denne artikkelen.

Mods, slett denne dersom scihub går imot noen forumregler.

2 Likes

Du kan betale for tilgang i 48 timer.

acs.jmedchem.0c02093.pdf (5,1 MB)

2 Likes

Kan SARS-CoV-2 overvinne vaksinene? - NHI.no

BERGENBIO ANNOUNCES STOPPED RECRUITMENT TO THE BEMCENTINIB ARM IN UK ACCORD COVID PLATFORM TRIAL

2 Likes

What. Ufattelig at ACCORD bare har klart å ta inn 30 pasienter. Hva er det de driver med??

2 Likes

Det er et veldig godt spørsmål. Jeg hadde foretrukket null nyheter fra ACCORD og fullt fokus på BGBIO sine egne studier

Håper de har lært at UK er ikke den beste sted å ha studier på gang. Flere selskaper som sliter i UK med sånt.

1 Like

Accord har vært en stor skuffelse fra start. Del 1 og del 2. Jeg tror andre medisiner i Accord også blir lagt ned.
Forøvrig legger jeg merke til at de fortsatt har troa på bem mot covid og de sitter garantert på en del info fra egen studie.

We believe bemcentinib has great promise as a treatment for
COVID-19 complimentary to the ongoing global mass vaccination programs”.

5 Likes

“We believe bemcentinib has great promise as a treatment for
COVID-19”

At han sier det 30.03.2021, så lenge etter at studien fra India og Sør Afrika er avsluttet, må vel bety at dataene derifra er gode (?) Eller er det mulig at han ikke har sett dataene enda?

Det pleier å være veldig vanntett. Tror ikke han har sett noe. Som en annen påpeker, bra at alle resultater faller mer og mer sammen.

2 Likes

Så totalt skal det analyseres 60+60 fra BGBC020 og 30+30 fra ACCORD. Var det ikke noe info om at første armen i ACCORD var ferdig midten av mars? Det er kanskje det som BergenBio melder nå, men hvorfor melde nå? Kanskje det kommer mer før påske :slight_smile:

Fordi aksjonærer kommer til å spørre når de oppdager det gjennom andre kilder.

Nei Billy, beklager men virkelig studieresulter er ikke kjent enda, ellers hadde vi fått en likt melding med resultater.

Bergenbio har fått data fra BGBC020 i minst to måneder.
De har nok veldig god oversikt over hvordan det ligger an

1 Like

Hva tenker du på? Vi får ikke noe mer fra ACCORD på en stund men resultater fra BGBC020 skal jo komme rundt kvartalskiftet (ser teksten min kan misforstås).

Safety ok,men effekten av bem kan ikke ha vært overbevisende,ellers hadde den blitt sendt videre til recovery. Skuffende

De kan jo ikke sende noe videre til Stage2 Accord eller Recovery før Accord er ferdig med å rekruttere.

De kan vel ikke kjøre på med fase 3 uten å analysere resultatene? Oi, det ser ut som dette virker så rett over på neste fase.