Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

gitt at en av studiene ble kjørt i India, mot det bakteppet som skjer der nå, så skulle jeg tro at det er relativ kort vei til en nød-godkjenning om dataene tilsier det. Det hadde uansett vært flott om Bem kunne komme inn å hjelpe på det som skjer i India nå.

Når det er sagt, så har jeg overhode ikke greie på slike prosesser og vet ikke hva som skal til for at det skal skje.

1 Like

Vi får håpe på nød godkjenning og masseproduksjon. Det er jo i India at Bemcentinib blir produsert også.

7 Likes

Faller og faller på lav omsetning, dessverre. Hvor finnes det støtte?

Nothing to see here… move along…!

(morning red 30min-candle mellom 09:00 og 09:30 siste uke…)

1 Like
6 Likes

Daily

Perfekt…klar for launch🚀

3 Likes

Dette er biotek-aksje. Det sier bare plutselig pang opp. De bevegelsene du ser der er shorting/trading og folk som ikke er tålmodig etc.

1 Like

Skremmende tilstander i India.

BGBIO har jeg som min lotto coupong. Easy en 20-30ganger når det vises at resultater er godt nok.
Samt forstår jeg dagens skeptiske holding blandt investører. Lykketil!

2 Likes

På vej mod 21-30 maj må der opstå en form for FOMO i BGBIO… Ellers kan jeg ikke få det til at give mening.

200

1 Like

Jepp, in or out folkens?

Takker for alt jeg fikk på et “anstendig” nivå i dag :pray:

In med 64 000 stk i dag🤟

4 Likes

Er allerede inne, sitter med 40k aksjer :dart: vuderer fortløpende vekting.

4 Likes

Bare inne med beskjedne 21,6k aksjer, og har en avslappet forhold til aksjekursen. Den kommer, og tipper den kommer bratt .

2 Likes

Antall betyr ingenting, vi står alle sammen💪. Kom igjen, dette kan bli knallbra… Vi sitter på en av de potensielle løsningene mot pandemien😎

3 Likes

BerGenBio recognizes the need for Expanded Access programs and will re-evaluate the status of our policy based on data from ongoing and future clinical trials.

Er dette noe nytt på hjemmesiden?

Expanded Access programs
FDA:

Sometimes called “compassionate use”, expanded access is a potential pathway for a patient with an immediately life-threatening condition or serious disease or condition to gain access to an investigational medical product (drug, biologic, or medical device) for treatment outside of clinical trials when no comparable or satisfactory alternative therapy options are available.

Expanded access may be appropriate when all the following apply:

  • Patient has a serious disease or condition, or whose life is immediately threatened by their disease or condition.
  • There is no comparable or satisfactory alternative therapy to diagnose, monitor, or treat the disease or condition.
  • Patient enrollment in a clinical trial is not possible.
  • Potential patient benefit justifies the potential risks of treatment.
  • Providing the investigational medical product will not interfere with investigational trials that could support a medical product’s development or marketing approval for the treatment indication.

https://www.fda.gov/news-events/public-health-focus/expanded-access

:fire:

10 Likes

Det ser ut til å ha vært der lenge, siden minst 4 juni 2020.
https://web.archive.org/web/2020*/https://www.bergenbio.com/pipeline/expanded-access-policy/

2 Likes

Ok, takk! Måtte høre her inne, det kokte greit i «hva skjer a» på ho vedrørende dette.