Flyr er forstsatt billig under 5. Kan hende den skal under 4 igjen før Q3 tall. Vært verdsatt såvidt over cash beholdning siste måned som er billig for et gjeldfritt flyselskap.
Finner ikke denne blant de markeder/børser som dekkes av min handelsløsning (DNB); hvor handles den?
Har sjekket hjemmesiden, og der finner man mye om aksjen, kurser, mv, MEN ikke hvor de er registrert!
Mener den er svensk og handles på svensk børs
Må nok på Nordnet for å få tak i den. Har DnB selv, og de har ikke tilgang på Spotlight. Jeg ringte inn og ba dem prøve, men de var ikke så interessert.
Jeg har handlet denne både på DnB via telefon og på Nordnet. Nordnet er absolutt å foretrekke, DnB tok 1% eller no av handelsverdi i kurtasje. Det fine med DnB er at det blir litt mer tiltak med spontansalg, så lettere å være langsiktig
Du får kjøpt på Spotlight gjennom DNB, du må bare ringe inn ordere.
Da var det sikkert en av de ytterste løkringene jeg snakket med…
Kjenner faktisk blodtrykket øke når jeg kommer inn i telefonsvarerrobotloopen til DnB.
ALNG og FLNG har gjort susen i 2021 for meg, men nå er de solgt med svært god gevinst. MPCC har vært mitt gullegg og den sitter jeg fortsatt på, og har troen på fremover også. Nye inn kommer tank med Frontline og Okeanis, samt et mye mer usikkert bet på SOFF og HOC.