Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biofish Holding - Småprat

Ble endel røde flagg her nå. Nest største eier dømt for ulovlig udekket shortsalg i Nordic Mining.
Og MH, som kjenner Fredriksen godt, lemper ut aksjer. Det skulle bety at MOWI ikke er interessert med det første.

MH sitter ikke med informasjon om et eventuelt oppkjøp. Det ville vært ulovlig. Jeg tror heller aldri at MOWI skal kjøpe opp Biofish. Hva baserer du det oppkjøpet på? OL sitt shortsalg var amatørmessig, men påvirker ikke Biofish. Nå har det vært så mye innsidehandel i dette selskapet at jeg synes dine “røde flagg” muligens bærer preg av nervøsitet enn faktiske røde flagg. Det var helt tydlig på handelen at en større solgte seg ut, men markedet absorberte det uten problemer. Verdier på 4kr selv etter warrants er innløst, og selskapet handles på 1,5kr. Dette må bare være en god deal inn i 2024.

BioFish – Primary insiders purchase of warrants

Har kjøpt en god bunke aksjer i selskapet, da jeg synes aksjen er spennende i kombinasjon med inside kjøp. Ser Tigerstaden reduser noe.

BioFish – Primary insiders purchase of shares

BIOFISH HOLDING AS: Exercise of Warrants

BioFish – Primary insiders sale of warrants

Biofish Holding AS – Term sheet for revolving credit facility received

BIOFISH HOLDING AS: Exercise of Warrants

BIOFISH HOLDING AS: New share capital registered

BIOFISH HOLDING AS: Johnny Duedahl appointed as new CFO

BIOFISH HOLDING AS: Agreements for a new revolving credit facility and the extension of existing loan facility signed

Financial calendar

BIOFISH HOLDING AS: Fourth quarter 2023 results

Da burde tiden snart være inne for kjøp her. Q4 ble som forventet ræva. Og salgene har startet nå i Q1.
Så vinduet fra i dag og noen mnd frem burde vel være optimalt for kjøp hvis man noengang skal eie denne.

Financial calendar

Har de solgt noe i q1?

Kjøpte denne i forrige uke. Vanskeligere å «snike» seg inn billig nå ser det ut som.
Fikk napp på ca 1.24
Men fikk bare halvparten av tiltenkt mengde, foreløpig.

BIOFISH HOLDING AS – First quarter 2024 results

BIOFISH HOLDING AS – Primary insiders purchase of shares

1 Like