Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bionor Holding (BIONOR-unotert)

Ville solgt bionor på 0.40 hvis den åpner så høyt, det er en voldsom stigning hvis du regner bort rettene.

2 Likes

BIONOR PHARMA
Bionor Pharma - Shares will trade exclusive of the right to receive subscription rights in the rights issue from today (GlobeNewswire)
2016-09-12 07:00
BIONOR PHARMA ASA

Spørsmålet nå, er hvor man skal prøve å fange den for en trade, tror neppe den skal under 30, vertfall ikke med det første, men kanskje greit å “stay away” til man ser hvor den stabiliserer seg

2 Likes

0.20 kanskje?

De 525 mill aksjene fra den private emisjonen kommer i salg 19. september. Korrekt? I så fall er det vel smart å se det an.

1 Like

Tror du det ? tja, kanskje…tror eg holder meg borte første dagene å ser ann litt

2 Likes

Fin dag for dere i Bionor i dag :slight_smile:
Lurt å selge nå? Eller går den til himmels? rt 41 nå!

1 Like

Jeg ville solgt rundt 0.40 tror det er mange som ikke forstår hvordan tr fungerer og kjøper “billig” i dag.

2 Likes

Egentlig veldig lite smart å kjøpe i dag, fordi man på fredagen fikk aksjen langt billigere trass ett kraftig fall i dag.

2 Likes

Hva er dato for reparasjonsemisjonen?

Idag selges den jo uten TR: Så den er opp ganske mye kontra fredag, selv om det ser ut som den er ned.

1 Like

dei som kjøpte på fredag har snart dobblet pengene sine, gitt at emisjonsrettene benyttes

2 Likes

Ja, det er jo helt vilt! Lurte på å gå inn med 100k aksjer på 40-tallet her tidligere, det gjorde jeg da ikke…

PÅ fredag ville det gitt deg 150k TR, idag får du ikke de TRene.

1 Like

Ingen fare, kjøper ingenting i dag :slight_smile:

Tror også det er dette som skjer og proffe tradere som vet å utnytte situasjonen.

2 Likes

I dag er det omsatt 7 mill askjer og kursen er nå 45 øre. .Når det om en uke frigjøres 525 mill .aksjer kjøpt til en verdi av 10 øre skal det bli interessant å se hvor kursen legger seg.

2 Likes

Og noen uker senere kommer det 525mill aksjer til… :smiley:

2 Likes

Vurderer å kjøpe noen TR når de kommer på børs hvis prisen blir lav nok(et par øre).

1 Like

Vurderer nå å dumpe hele bionor beholdningen, TRene får jeg jo uansett og kursen nå er litt latterlig.

3 Likes