Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bionor Holding (BIONOR-unotert)

Jeg har ingen bionor aksjer eller tr , heller ikke kjøpt/solgt noe :slight_smile:

2 Likes

Jeg solgte aksjene på 0,41 og rettene på 0,25. Overrasket over hvor lang tid det har tatt for kursen å gå i dass, ser for meg kursen går videre ned.

5 Likes

Hvis rettene går for veldig billig på slutten, er det en fin mulighet til å få en fin inngang? eller er det ingen vits? Så fremt at prisen blir billigere enn selve aksjen da

Om det blir billigere å kjøpe aksjer gjennom emisjonen enn hva den opprinnelige aksjen koster, så er det jo veldig lurt dersom du tror aksjen du kjøper blir mer verdt senere.
Være obs på at t rettene på ett tidspunkt blir verdiløse dersom dei ikke nyttes.
Nå er det en med veldig mangen aksjer som letter seg, mener definitivt det være lurt å vente til godt ut i perioden

2 Likes

Litt vekk fra emisjonsprat: Hva tenker folk om Bionor som selskap om dagen? Har lenge hatt et lite lodd i Bionor, men må ærlig si jeg har mistet litt “gløden”/håpet. Hvordan stiller dere andre dere? Er det lys i tunellen tro?

Er helt sikkert en stor fremtid for bionor, spørsmålet er hva bionor skal gjøre i fremtiden, og hva Spetalen ønsker med bionor.
Eg har en følelse av at Spetalen ikke skal drive med hiv vaksine, men det kan self være helt feil.
Skal hiv vaksinen være ett fokus, så synst eg det er rart om Høie er på tur ut, dersom det stemmer.
Fra Spetalen gikk inn i NMG, nå Axa, så gikk det mellom 1-2 år før det i hele tatt skjedde noe, skjer det samme her, så blir bionor ett dødt case fremover.
Kan forskningen og patentet selges, så bør det jo kunne gi noen kroner, men så vannsklig som det har vert med finansiering, så undrer eg meg litt over hvor denne forskingen egentlig er, er det andre som er komt lenger ?

1 Like

Der var alle rettene på nordnett kontoen min synlige. Men ser ut som jeg har mer retter men klarer ikke å finne ut hos hvilken megler, Ser dem bare synlig hos VPS. Noen som vet hvordan man finner ut hvor et vps kontonummer hører til?

1 Like

Ta kontakt med banken din å be dei finne det ut for deg.
Eg har en hau med vps kontoer, ba igår min kontakt mann om finne ut hvor alle er tilknyttet

1 Like

Arc fortsetter idag også, begynner å bli en del aksjer

3 Likes

9.8 millioner aksjer ut i dag

Ser ikke ut som Høie eller Ny Teknik har solgt noen aksjer, selv om det virker som folk tror det på hegnar (dvs de tror Høie har solgt)? Han kan ha solgt TR så klart.

http://www.bionorpharma.com/en/Investors/20_largest_shareholders/

Kan det være shortsalg?

Det kom melding om at Høie har solgt 25000000 aksjer på morgenen i dag.

Edit:
BIONOR PHARMA ASA

STOCK EXCHANGE ANNOUNCEMENT

Lars Høie has on 16 September 2016 sold 25,000,000 shares in Bionor Pharma ASA
(the “Company”) at a price of NOK 0.25 per share.

After the transaction Lars Høie holds 50,253,370 shares equivalent to 5.84% of
the issued shares of the Company. Lars Høie further owns 15,253,370 warrants in
the Company. His total holding of shares and warrants equals 7.61%. As set out
in the stock exchange notice on 14 September 2016, Lars Høie has also received
117,699,303 subscription rights in the ongoing rights offering of the Company.

This information is subject to the disclosure requirements set out in section
4-3 of the Norwegian Securities Trading Act.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=409666

3 Likes

OK, jeg så bare på den aksjonæroversikten som også ble oppdatert i dag.

Et spennende selskap som nærmer seg en billig pris. Hva tenker dere andre? Kjøp på 15 - 20 øre burde gi god avkastning.

2 Likes

Jeg kommer til å kjøpe i emisjonen. Jeg tror på at det skal gi god avkastning på sikt. Men jeg er usikker på hva Spetalen kommer til å finne på. Blir det fortsatt HIV-kur, eller blir det noe helt annet?

2 Likes

Fra prospektet - kanskje lurest å vente å se hva slags selskap dette blir.

[quote]Following the completion of the Private Placement and the Rights
Issue the New Board of Directors will evaluate the Company’s
strategy going forward. Until such assessment is completed, all
clinical trials are put on hold. No assurance can be given that the
New Board of Directors will decide to continue the current
strategy. No assurance can be given that any revised strategy will
be successful. Accordingly, there is a clear risk that significant
parts of this Prospectus may be rendered irrelevant to the
Company’s future business and operations[/quote]

Er det et nytt eksempel på kortsiktig grisk kapital som vil hente ut noen prosenter i stedet for å satse langsiktig?

5 Likes

Hvor lenge er T-rettene til salgs ?

1 Like

Helt ute av bionor, alle aksjer og retter er solgt. Usikker om jeg skal inn igjen. Det at Høie selger såå mye tyder på at det er endringer pågang. ( Hiv forskningen er jo hjertebarnet hans) og jeg tror ikke han hadde forlatt skuta om det skulle forskes videre.

3 Likes

Jeg er litt usikker men for meg som har Investeringskonto zero hos Nordnet så står det følgende:

Vilkår:

Handel med tegningsretter 2016-09-15 - 2016-09-29
Vilkår 1:15640403
Tegningsvilkår 1 tegningsrett tegner 1 aksje
Tegningskurs 0,1 NOK/aksje
Oppgjørsdag 2016-09-28
Siste svardag til Nordnet 2016-09-28

Tegning uten tegningsretter:
Minste post 30000

Tilbudet:

Bionor Pharma ASA (BIONOR) har besluttet å gjennomføre en emisjon.

En (1) gammel aksje gir 1,5640403 tegningsretter. For å tegne en ny aksje trenger du en tegningsrett. Tegningskursen for en aksje er 0,1:- NOK.

Salg av tegningsretter

Tegningsretter du ikke har svart på at du vil benytte, senest 28. september, vil forfalle verdiløse. Tegningsretter du ikke ønsker å benytte bør selges hvis de er omsettelige i markedet.

Dette skjer hvis du svarer

Du kan endre tegningen din fram til trekkdato.
På trekkdato må du ha penger for hele tegningen din tilgjengelig for handel.
Dagen etter trekkdato tildeles de betalte tegnede aksjene (ACC). De omregistreres så til vanlige aksjer normalt etter 2 – 4 uker.
Tegner du aksjer uten tegningsrett (f.eks overtegning), vises ønsket antall aksjer på kontoen din som ubetalte tegnede aksjer (OTA). Når vi får beskjed om en eventuell tildeling, trekker vi pengene og tildeler aksjene. Det tar normalt 1 – 2 uker.
Se fullstendige vilkår http://www.bionorpharma.com/

1 Like

Samme info som kom til meg også, som har vanlig konto

1 Like