Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bionor Holding (BIONOR-unotert)

Hvis den neste store studien viser bra ting så tror jeg kursen skal være veldig høy litt inn i 2019. Og da blir det salg eller partner.

Men vet ikke helt hva de kan sammenlignes med. Var Algeta nettop ferdig med siste fase 2 studie når de ble kjøpt? Vil tro det men er ikke sikker. Og hvor stort var det potensielle markedet deres? Kan prøve å sammenligne med bionors marked for å estimere salgspris.

Algeta hadde fullført fase 3 med gode resultat og var i prosess med å få legemiddelet godkjent ( i salg) når de ble kjøpt opp

2 Likes

Aha ja. Det er stor forskjell da mao. Vet du noe om hvor stort markedet for det legemiddelet var? Var for 1 spesiell type kreft visstnok.

https://www.xofigo-us.com/patient/index.php Her står det mer om xofigo. Som er medisinen du tenker på

1 Like

Vertfall veldig spennende å se hvilken mcap bionor oppnår når, eller evt om Dei lykkes med få vaksinen på markedet.

Liker ikke eso som peiser ut en halv mill pluss om dagen, hvor kommer Dei fra ?
Eso har vel solgt mye over veldig lang tid

Selskaper som er desperate etter penger blir presset knallhardt i emisjoner. Det har vi sett mange eksempler på i det siste. Emisjon på 10 øre her nå.

1 Like

Her har man ihvertfall muligheten til å bli med og ikke bli vannet ut.

2 Likes

Ser var den på plass ja, må jo si at eg hadde troen på en vesentlig høyere kurs, men likevel kraftig rabatt.
Som sagt ovenfor, eg har kun en liten post, å den blir nok bare med videre.
Har ikke fått lest gjennom mld enda

Er det positivt at spetalen er med? Kanskje kortsiktig ihvertfall…

Det er igrunn et ganske godt poeng, med mindre de kjører rettet emmisjon har man jo alltid mulighet til å hoppe inn å få billige aksjer. I dette tilfellet virker jo rabatten å være ganske massiv.

Hvordan er handelen, oms og kurs ?

Aksjer til 10øre stk, ligger til rundt 44 øre nå. Spettet har allerede gjort god butikk :wink:

44øre omsatt ca 2mill

Handles fortsatt med retter såvidt jeg forstår, mulig derfor kursen var så volatil

Synes egentlig aksjen burde handles uten retter, litt samme problemstilling som Funcom

1 Like

Spetalen er med ja, hmm, finans sikret lang tid…
Er det sånn at det blir rep emi ?
Må komme meg på en pc tror eg

50øre 2,7mill omsatt. Så den humper opp og ned.

De har jo et pengebehov og rep emi trøster små aksjonærer pluss at det bringer mer penger inn i kassa

De som solgte på 0.25 hadde trolig ikke forstått at aksjen handles med retter

2 Likes

Var den så langt nede? Fulgte ikke med imorges, men de som handla da gjorde jo en passe god deal. Passe grei utvanning fra 350 mill aksjer til 1,385,669,097 aksjer!

1 Like

Henter også mer penger enn hva som ble sagt i siste mld.
Noen som kjøper eller har dere lempet ut det dere hadde ?