Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bionor Holding (BIONOR-unotert)

DNM på vei utigjenetterå havert rundt 600k i pluss, kommer ddb etter ?

Litt spent på deltagere i emisjonen tenker, Harder gått inn med tanke fremtidig lykke basert på bionors vaksine, eller detandreting, eksempelvis fremførbart underskudd.
Spettet kan bruke bionor til andre ting, og evt selge patentet ?

Pass dere for spettet.

1 Like

Spm eg har sagt mangen ganger tidligere, eg er ingen fan av spettet, men det kan likevel Være morsomt noen ganger å Være i samme aksje som han

1 Like

Aksjen koster i prinsippet 26 øre minus nå ja. Blir nok et godt fall ned dit 10 sep.

1 Like

@Kronn du kan tegne deg uten retter men får sikkert ikke noe. Dvs det er tillatt i denne emisjon.

2 Likes

Når Spettet kommer inn så må man følge tett med så man kommer seg ut før han. Bli med på turen opp og selg før det snur hehe

Med tanke på at emmisjonen er garantert for, tror jeg ikke du får aksjer uten retter.

1 Like

Det er alltid litt uheldig når eksisterende aksjonærer ikke vil garantere for en emisjon. Denne emisjonen er helt klart bedre gjennomført enn det som var tilfellet i Funcom, men fortsatt skal man huske på at halve emisjonen er øremerket til nye aksjonærer som kommer rett inn med snittkurs 10 øre og kan hente inn en nærmest risikofri gevinst.

4 Likes

Ledelsen har gjort det fysisk mulig å tegne uten retter.

Jeg tror heller ikke at det er stor sjanse for å få noe.

1 Like

Ok, jeg trodde bare når den var garantert så ble alle ledige aksjer ( tegnet uten retter) absorbert av de som garanterer.

Er vel mer at dersom den ikke blir fulltegnet med eller uten retter, så kommer garantistene og tegner så den blir fulltegnet.
Emisjonen blir fulltegnet, men man kan gamble på å få aksjer uten retter

2 Likes

Og kursen stiger, Tipper de som solgte til 25øre igår angrer seg idag.

1 Like

Det må enten ha vært stop loss ordre eller at de misforsto dette med rettene

1 Like

0,53 nå, skjønner ikke så mye merker jeg ;D

Er vanskelig å vite hva man nå Bør Gjøre, er jo en sinnssyk spread ned til emisjonen nå, det handler nok om å sikre retter.
Bionor med og uten finansiering skal Være forskjellige på, mcap er en ting, pv blir helt annerledes og hvor langt kommer Bionor med 100millioner minus omkostninger på oppmot 10 millioner sikkert ?
En ferdig vaksine ut i markedet vil Være verdt mange milliarder.
Dagens aksje pris på ca 50 øre nå da, så er fortsatt vaksinen og patentet verdt bare småpenger.
Spørsmålet er om Bionor evner å ta det til neste steg, og oppnå milestone med kapitalen som nå er sikret

2 Likes

Omkostningene er 5mill. det stod i meldingen.

Og med 100mill i banken klarer de seg nok i 2år og frem til fase 2 på bioskill er fullført og godkjent.

2 Likes

Irriterende høyt det handles da…

Det et SB1M som bare må ha mange millioner aksjer i dag. Litt merkelig, hvorfor ikke bare ta en tlf til emisjonsdeltagerne og høre hva de vil ha for en storpost?

1 Like

Ja man kan lure på hvorfor ikke flere Gjør det når det skal handles stort.
Bare en gang tidligere har eg handlet så stort at eg burte ha gjort det, istedenfor ble det handlet på en lite smart måte.
Sterkt om bionor lukker over 50 idag, eg har ikke endret noe som helst, men angrer litt på at eg ikke kjøpte Igår

1 Like

Kan være emmisjonsgutta skal sitte på en stund.