Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Woulgan har solgt for 900kNOK i Q4. Det er omtrent ingen ting.
Har selv testet Woulgan på et vanskelig sår på en bekjent. Såret hadde diameter på ca 10 cm og hadde ikke grodd på 8 måneder. Med Woulgan lukket såret seg på ca 8 uker. Vedkommende var selvsagt superfornøyd og jeg klarer ikke å fatte at det ikke er større behov for produktet. Hvorfor er det så lite interesse for å bruke Woulgan blant fagfolk? Har de produkter som er bedre?

Konservative kunder og ekstrem sterk konkurrence er nok svaret på dine spørgsmål. Jeg er ganske sikker på at de ikke har bedre produkter, men dette vil kreve mye arbeid og ta lang tid.

2 Likes

Siste handler
Klokka Pris Volum Kjøper Selger

10:36:00 4.20 …319 502

03/02-2019 22:31:13: (BIOTEC) Financial calendar

04/02-2019 07:59:00: (BIOTEC) Biotec Pharmacon awarded grant from Research Council of Norway to develop next-generation wound product

07/02-2019 14:41:12: (BIOTEC) Biotec Pharmacon’s subsidiary, ArcticZymes launches its first ligase enzyme

Noen som vet hvem som solgte og kjøpte?

18/02-2019 07:55:12: (BIOTEC) Biotec Pharmacon - Mandatory notification of trade

2 Likes

Bra oppgang idag :slight_smile: +8%

2 Likes

Hei @FiloD,

Hvordan tolker du dette ?

ArcticZymes, a Biotec Pharmacon subsidiary, has released a T4 DNA ligase, its first commercial ligase enzyme. T4 DNA ligase is the most widely used enzyme in the ligase family, and works by joining DNA fragments together. It is used in the development of kits and products for in vitro diagnostics and molecular research. The ligase is produced under strict ISO 13485 guidelines, and can be used by customers either in combination with their own enzymes or alongside other ArcticZymes enzymes.

2 Likes

Dette syntes jeg er veldig gode nyheter for Biotec Pharmacon. Endelig går de inn i et litt større enzym område som kan få mere fatt på omsætningen for AZ. Og marginerne er jo hinsides.

Holter gjør en veldig god jobb, og som jeg forstår så har Jørgensen vært ganske hård med sparekniven, så de begynner å få snudd skuta.

Jeg tror ikke at en indgang på disse niveauer vil være så dårlig. :blush: men det tar fortsatt tid før det ta’r fyr.

2 Likes

Synd det er dårlig omsetning i aksjen, mengden kommer seg vek etterhvert som selskapet leverer.

Hva tenker dere angående woulgan, vil den noen gang bli noe mer enn det den har vert til nå ?

Takk for svar Filo. Tok noen lodd her , kan bli bra på sikt . De som sitter i aksjen tror jeg ikke bør selge nå .

Adjuvant study with MSKCC in New York

•A new clinical trial agreement was signed during Q4 2018 securing rights
for possible inventions from the study being carried out

•Study is now developed into a two-arm study, to isolate and document the
effect of our SBG® (260 pasienter)

SBG® is currently used as adjuvant in immunotherapy of cancer to strengthen the efficacy of an anti-GD2 neuroblastoma vaccine (NCT00911560) ongoing at Memorial Sloan Kettering Cancer Centre, NY, USA. The product has earlier been employed in clinical trials to potentiate cancer antibodies both in US and Norway (NCT00492167; NCT00533364; NCT00533728). SBG®, being a conserved pathogen associated molecular pattern (PAMP), has the ability to potentiate the effector mechanisms of white blood cells (e.g. macrophages and neutrophils) when recognising anti-body labelled cancer cells. The beta-glucan product would also enhance the immune response to antigens improving both the humoral and cellular immunity towards vaccines. A possible effect of beta-glucan on the tumor microenvironment (TME) has also been highlighted as a promising tool for improving immunetherapeutic strategies (Zhang et al. 2018, Frontiers in Immunology 9:341).

2 Likes

Blir interessant å følge fremover. Last Update Posted : February 28, 2019

https://www.mskcc.org/cancer-care/clinical-trials/05-075?fbclid=IwAR3Z8HS7MGwum_INgQwWWjnbE6bbqeIunf32Z76W1rNihAdNcHcGpzrtU_Y

https://biotec.no/news/biotec-renews-clinical-trial-agreement-with-memorial-sloan-kettering-cancer-center/

1 Like

02/04-2019 11:35:11: (BIOTEC) Biotec Pharmacon’s subsidiary, ArcticZymes, granted €254.000 funding from Eurostars for a synthetic biology project

02/04-2019 11:35:29: (BIOTEC) Biotec Pharmacon’s subsidiary, ArcticZymes, granted ?254.000 funding from Eurostars for a synthetic biology project

1 Like

04/04-2019 19:47:47: (BIOTEC) Biotec Pharmacon renews contract with largest customer within Animal Health business

2 Likes

Ca. 20 millioner kroner årlig.

12/04-2019 11:59:00: (BIOTEC) Biotec Pharmacon ASA - Annual report 2018