Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Synes det fundamentale i noen grad underbygger det tekniske her, de kommer med en del positive meldinger på tross av at jeg leser en del ganske beisk kritikk av deres execution på det kommersielle.

Så om de kan rapportere lovende tall etterhvert ser jeg ingen grunn til at den ikke skal kunne gå bra, for det rent vitenskaplige ser jo solid ut.

Seig aksje, tatt lang tid, må da løsne etterhvert ?
Fortsatt helt ute, men følges tett

Er det noe biotech-investorer har en tendens til å undervurdere, er det den tiden det tar fra man har et produkt på markedet til salget tar av.

1 Like

Jeg kjøpte 2k til i går. Latterlig å akkumulere på disse nivåene egentlig. Sitter nå med totalt 10k totalt men ganske høyt snitt fremdeles…

Hva mener du med at det er latterlig å akkumulere på desse nivåene ?
Er det regnskapsmessig årsak til at kursen burde vert høyere ?

1 Like

ArcticZymes IsoPoITM DNA Polymerase

ArcticZymes, a subsidiary of Biotec Pharmacon, has launched its IsoPoITM DNA polymerase, a novel isothermal polymerase for the development of molecular assays. The polymerase contains distinct properties compared to other enzymes on the market, and is an addition to the company’s isothermal polymerase portfolio. The new enzyme has received a patent for the enzyme and plans to develop and commercialize novel variants of IsoPoITM DNA to continue adding to its portfolio.

New England Biolabs® is a registered trademark of New England Biolabs, Inc.
CUTSMART™ and QUICK LIGATION™ are trademarks of
New England Biolabs, Inc.

rSAP is sourced from ArcticZymes AS; Quality assured, packaged and
distributed by New England Biolabs, Inc.

https://www.neb.com/~/media/Catalog/All-Products/04EC067128A847BC987DD6ED63F6E3B8/Datacards%20or%20Manuals/M0371Datasheet-Lot0011306.pdf

Det får vi vite snart på Q3. I mellomtiden er kursen lavere nå enn da CE melding kom. I tillegg priser markedet partneravtaler og forestående refusjonsmelding i UK = 0.

2 Likes

Make or break tid igjen, rekylerer den nå kan det bli pent.

Edderkoppsansen begynner å tingle…

Tja, over 11.90 så snakker vi rekyl. Men Q3 bør overraske positivt om den skal opp av hengemyren, ellers blir det en tur opp til 13 og ned til 11 igjen :smile:

Mitt snitt er langt der oppe så jeg er tvungen long :smiley:

1 Like

For et chart.

1 Like

Du tenker på hode-skulder formasjonen med hodet på toppen på ca 13kr?

Forrige formasjon nådde ikke target (9 kr ish) - denne har også ikke nådd sitt target (10.80-10.50). Spørs om man kan bruke TA på Biotech når volumet er så lite. Men dupper den under 11 kr snitter jeg ned.

Bull avtale idag da, Tyskland er det viktigste landet å etablerer seg i.
Tror inngang rundt kursen vi har nå, kan være OK.
Eg har dessverre ikke mulighet til å ta plass nå

1 Like

Heldige dem som kan kjøpe seg inn på dette nivået!

2 Likes

Da brukte eg dagen til å ta ny inngang i biotiec.
Måler er å være med på stigning etterhvert som refusjonsordning og flere avtaler blir meldt.
Eg var optimist for ett par år siden, og det er eg fortsatt, men har etterhvert lært at ting tar tid.
Sitter ikke på en stor formue her, men noen tusen ble det idag.
Ser at CAR tok til seg, CAR er dei som har dekning og følger biotec tettest

3 Likes

Var litt usikker på om det ville være lurt og kjøpe igår, foreløpig ser det greit ut

1 Like

Kan virke som om CAR handler på vegne av noen, gikk også ett kryss igår på noen hundre tusen, idag er CAR igang igjen
Glad eg kjøpte på q dagen

Hmm, på den tredje skal det skje?

1 Like