Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Går fint på en småkjip børsdag kan vi notere oss. Ønsker meg fremdeles mer volum, men det er litt opp fra i går ihvertfall.

1 Like

Slutt 13.35 :moneybag::moneybag::clap::clap::clap::clap:

1 Like

Under 13 kr igjen. Var det bare luremus?

1 Like

Hva nå, slutter den over 12,6 så er det vel fortsatt ett meget pent chart, menst slutt under utløser salg ?
Prøver så godt eg kan, noen teknisk begavet personer som vil oppdatere ?

12,5 og opp er innafor i mitt hodet. Under 12 på høyt volum så trekker nok jeg meg.

1 Like

Over 13. Men er ikke volumet for tynt til å bruke TA her Boven?

Både og i mitt syn. Tar det med en større klype salt ihvertfall.

CAR kommer på plass igjen til uka å fikser biffen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Enig gjeldene volumet, men det er jo ett normalt volum for biotec å være, betyr vel at dei største eierene sitter rolig, menst oss tullebukker bytter litt aksjer i beskjedne mengder oss imellom.
Få på plass en refusjonsordning nå, så tenker eg det løsner

Blir ikke klok på denne. Alt tilsier oppgang, likevel ender den ned. Nå må de snart få fingern ut og komme med refusjonsavtale eller USA-news. Ellers blir det seigpining tilbake til 11 kr… :stuck_out_tongue:

Alt over 12 er peachy imo. Higher lows.

1 Like

Kjenner det er litt betryggende at du også er inne i denne Boven :slight_smile: Lite volum så er ikke megabekymret enda :wink:

Synst chartet ser bra ut eg, stadig høyere bunner med påfølgende topper, oppfører seg perfekt, og en god kjøpskanditat på røde dager

Hehe, det er jo hyggelig sagt, men en viktig disclaimer her er jo at jeg har jo egentlig ikke peiling. :stuck_out_tongue:

Det at omsetningen er så lav skremmer meg en del med denne aksjen, skal ikke veldig mye til for at den faller ganske fort som vi har sett.

Jeg har vært med i Biotec lenge Boven og omsetningen er normal til Biotec å være. Det som var rart var bykset som kom 1-2 dager ETTER Q3 presentasjonen. Hvorfor? Noen som posisjonerte seg? Men så kom det ingen news?

Grunn til at jeg sa det var fordi det virker som du har litt peiling på TA. Jeg liker å bruke TA selv, og lærer faktisk en del av å lese dine charts :slight_smile: Jeg så egentlig på fall under 13 kr som brudd på oppgangen men ser at den nå tester glidende snitt - as in 12.50.

Jeg er litt vant med å lese skjemaer fra jobben, plus at jeg har brukt en god del tid på å sette meg inn i det. I starten var jeg sykt skeptisk og mente at det måtte bare være voodoo og tullball, men har skjønt at det faktisk har noe for seg, så lenge man alltid har litt kritisk distanse og skjønner at man kan være utrolig subjektiv når man tegner opp et streker og velger hvilke indikatorer man legger frem.

Det er også grunnen til at jeg legger med såpass mange indikatorer når jeg limer inn charts, at det skal bli litt mer objektivt.

Liker glidende snitt! Hvis vi kan få SMA50 over 12,2 her, så begynner dette virkelig å lignende en konsolidering på et høyere nivå.

1 Like

Veldig nice at den holdt seg på 13 kr i dag! Forventet negativ i slutten. Råsterkt. De som kjøpte under 13 kr i dag var heldige. Selv var jeg for sent ute…

Dette ser meget pent ut!

Blir spennende å se om nava rapporten vil ha noe å si for biotec

Kreves litt tålmodighet her, ønskeformasjonen min er et bratt bullish triangel som får Biotech Pharmacon til å gå i være som en nyttårsrakett.

Kommer nyheter om refusjonsavtalen før jul (jeg tror på julenissen) så vil kursen gå 4-5 kr opp :slight_smile: