Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Hvis man vil forkaste TA som noe som har verdi overhodet så må man jo gjerne det men…

3 Likes

Kursen responderer jo.

2 Likes

Bare fordi eg er uten aksjer :cry:

Tror dessverre oppgangen er kortvarig. Det har i alle fall alle de andre godkjenningsmeldingene vært. Hovedproblemet her er som i PHO å få opp salget til et godt nok nivå.

Eg holder meg borte fra biotec, å eg følger knapt nok med.
Utrolig kjedelig greier, drømte om kjappe prosenter i starten, men inser at det finnes langt mer spennende case.
Skulle biotec få fart på salgene sine, så blir det sikkert bra, men vitner foreløpig ikke om den store suksessen enda

UK Drug Tariff rejects current Woulgan application

(Tromsø, 2 May 2017) Biotec Pharmacon ASA’s (”Biotec”, OSE: BIOTEC) subsidiary Biotec Betaglucan has received negative feedback from UK Drug Tariff regarding application for reimbursement.

The UK Drug Tariff has in a letter of May 2nd informed Biotec Pharmacon that the NHS has decided not to list Woulgan based on its current application because they consider the evidence provided to be insufficient to document cost effectiveness.

The management are considering if there are grounds for an appeal in line with the NHS’ own guidelines and will explore such options with subject-matter experts in the coming days. At the same time, Biotec is continuing to produce clinical documentation and case series evaluations from the UK, German and Nordic markets, all of which are expected to make a further contribution in any potential resubmission to the NHS.

“We are very disappointed with this decision but will, over the next few days, consider the best way forward to get favourable reimbursement in the UK”, says Svein Lien, CEO of Biotec Pharmacon

For additional information,

Svein Lien, CEO, +47 922 89 323, [email protected]

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=426255

2 Likes

Så j… glad for at eg tok tapet i denne tidligere i år etter 2 lange år med å se malingen tørke!

Denne faller langt ned i morgen desverre.

4 Likes

Woah, dramatisk fir biotec kg aksjonærene dette, glad eg har holdt meg unna eg og

Daaaaaaamn. Stakkars aksjonærer.

1 Like

Lærdom: noen ganger blir det ikke bedre! Jeg trodde jeg traff bunnen på 11 kr men hadde fått nok. Så kommer Q4 og aksjen dropper til 9 kr og nå er den halvert siden jeg solgte. Selskapet er nok billig på disse nivåene men da skal man være tålmodig om man vil se pengene vokse…!

Patent on technology platform SBG granted Biotec Pharmacon in the US

(Tromsø 4. May 2017) Biotec Pharmacon ASA (OSE: BIOTEC) has been granted patent in the US for the technology platform of gel forming Soluble Beta-Glucan (SBG).

The granted patent US 9,623,043 title of invention: Glucan. The claims cover the method for producing a gel forming SBG and the product obtainable by this method as well as the medical use of the glucan gel. The patent is valid to 2031

“We are very pleased with this patent as it secures our intellectual property in the important US market for the technology platform of Woulgan. It will be important in the market development not least in the partner discussions as it gives a potential partner security that any investments made is being protected”, says Svein Lien, CEO, Biotec Pharmacon ASA

3 Likes

Biotec Pharmacon ASA presentation at Annual General Meeting

Biotec Pharmacon (OSE:Biotec) presents status for the Group at the Annual General Meeting today 11 May 2017. Attached is the presentation held by Svein Lien

Noe news om de fikk kastet styre?

Fikk kun presentasjonen på mail.

Jan Raa inn i styret, emisjonsfullmakt oppnådte ikke flertall

http://www.newsweb.no/newsweb/attachment.do?name=Protokoll_generalforsamling_11_mai_2017_SIGNERT.pdf&attId=162782

2 Likes

Eg følger med tett, og venter spent på når en ny inngang bør være.
Skuffende med UK, så er det tilsvarende spennede med anken.
Nå følger eg ikke med på HO lenger, på Biotec, da eg synst det til tider har vert for meget med støy og gode innlegg slukes av mye fjas.

Eg synst det er spennede at Raa nå er på innsiden selv om det ikke helt ble posisjonen som han ønsket, men han har jo likevel i større grad innflytelse og påvirkningskraft, så gjenstår det å se om han får påvirke i ønsket lei.

Eg har tidligere ment at nåværende CEO har vert en bra mann, men i mangel på oppnådte resultat, så ser eg jo at en endring nok må til, og kanskje skulle en ønske at større aksjonærer på ett tidspunkt burde brukt muligheten til p gjøre endringer, men som sagt, eg mente Lien var en rett mann, så eg kan ikke endre på det nå, med å si at grep burde vert gjort, men eg mener at det nå bør gjøres store grep da resultatene har uteblitt.

Har ikke hatt aksjer siden eg solgte mellom 10-11kr, stort sett bare tradet denne, dog med vekslende hell og totalt sett nok i minus.

Eg registrerte at Lien var innom HO, for min del liker eg best at en CEO holder seg unna børsforum, selv om det nok ofte kan være fristende å skrive litt

2 Likes

Biotec Pharmacon
HOME / NEWS /
Memo fra CEO Svein Lien

Kjære aksjonærer

På grunn av mange forespørsler tilknyttet diverse diskusjonsforum og sosiale medier, er det besluttet at jeg som administrerende direktør skal gi en personlig redegjørelse som forhåpentligvis rydder opp i noen av uklarhetene som presenteres og diskuteres.

http://biotec.no/news/memo/

AngloNordic Conference May 2017

http://www.newsweb.no/newsweb/attachment.do?name=Anglonordic_May_2017.pdf&attId=163518

Ser Car er på selgeren, Car kjøpte ganske store volum tidligere i år rundt 8-9-10kr, noe som gjorde meg litt opptimistisk da, så da blir eg litt pessimistisk no