Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

håper biotec faller tilbake enda en gang mot mot 10-11 kroner, er jo spennende å se om Myrseth selger seg ut på sin egen anbefaling.
Utrolig hvilken makt eneklte har, han kjøper en askje, anbefaler kjøp for så å selge seg selv ut da andre skal inn på hans anbefaling. ( dette er jo self bare en påstand fra meg, og ikke noe eg vet skjer )

Gleder meg til eg er i en sånn posijon :slight_smile:

5 Likes

Brikkene faller på plass i Biotec, nå med ny avtale for betaglucan :

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=397061

2 Likes

Eg tror tiden er inn for å følge med på Biotec

2 Likes

Selger alt eg har å kjøper biotec

1 Like

Seriøst???

1 Like

Dro vel litt hardt i, men dagens mld er ett Milestone

2 Likes

Hvor stor er den, egentlig?

Biotec har hatt mange tolmodige aksjonærer, jeg var innom rundt årsskiftet. Ikke tolmodig! :grinning:

Avtalen isolert sett kunne sikkert vert bedre, men innpass i Tyskland gir tilgang til ett enormt marked.
Men det må jo vises igjen i salgstallene.
Har følgt biotec over noen år

1 Like

BIOTEC:INNGÅR DISTRIBUSJONSAVTALE FOR WOULGAN I TYSKLAND

Oslo (TDN Finans): Biotec Pharmacon har inngått en distribusjonsavtale for sårproduktet Woulgan med den tyske distributøren Rogg Verbandstoffe.

Det skriver selskapet i en melding mandag.

Avtalen har en innledende varighet på ett år, men partene forventer å forlenge den, heter det i meldingen.

Biotec vil støtte Rogg med markedsføring, og venter begrensede kostnader knyttet til avtalen.

-Avtalen er i tråd med utsiktene om å sikre en eller flere distribusjonsavtaler i Tyskland i løpet av 2016. Rogg har 20 selgere og er godt posisjonert til å lykkes med Woulgan (…), sier administrerende direktør Svein Lien i Biotec Pharmacon.

OS, [email protected]

TDN Finans, +47 21 95 60 70

1 Like

Car hadde en analyse på Biotec, dersom avtale ble inngått med S@N, som hadde target på 40kr basert på forskjellige salgstall.
Denne avtalen ble aldri noe av, så spørs det om om nå avtLer med nå flere mindre distributører kan bli vel så bra.

1 Like

Biotec har vendt oppigjen flere ganger fra 11,40 som er dagens kurs

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=405224

2 Likes

Skulle likt å visst noe mer om woulgan salget

1 Like

Kommer til plukke noe mer biotec fremover.
Nye distrubtøravtaler, og ikke minst refujonsordningen i UK må nærme seg.
Satser på at woulgan kommer i markedet i store mengder etterhvert

1 Like

Noe investorer fort undervurderer er hvor lang tid det tar i biotech-aksjer før store inntekter kommer, så en vanlig “feil” her er å komme inn for tidlig. Jeg vet om en del som valgte inngang i PHO alt for tidlig f.eks.

Er greit å ha 2+ års horisont når man går inn i et biotech selskap ja.

1 Like

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=410409

2 Likes

Jeg trodde kanskje de hadde et brudd gjennom 12.5 på gang nå, men glipper igjen. Hvis de finner støtte nå snart er det meget interessant.

2 Likes

Er helt ute igjen nå, men følger tett med.
Tror det må kunne nærme seg viktige milepæler og da først og fremst refusjonsordning, og at salget av woulgan etterhvert gir god inntjening.
Aksjen har hatt tungt for å bryte opp, men kanskje på neste forsøk ?

Jeg venter bare på å komme meg ut av denne. Sitter relativt lastet (ca. 20% av total) men snittet er litt for høyt. Vurderer å snitte meg ned nå men vil ha den litt lenger ned først (10.90 er bra).

En HS som ble tegnet sist materialiserte ikke, og nå er det en ny HS på gang men jeg har gitt opp å bruke TA på denne. Det er også lite volum…