Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Nærmer seg 1kr i pluss på snittet mitt nå :ok_hand:

1 Like

Vi er i ferd med å innlede en bratt stigning, går vi over 13 denne ?

http://www.netfonds.no/quotes/analysis.php?paper=BIOTEC.OSE

2 Likes

Etablere brudd her, så er det kjøpssignal deluxe…

1 Like

Chartet ser meget pent ut. Glad jeg kjøpte mer foregående uke før Q3. Kan fort snakke mellom 15 og 20 kr før nyttår hvis trenden holder…

2 Likes

Eneste ankepunktet her er at chartet så bra ut 03.10 og, jeg trodde kanskje den stakk da. :slight_smile:

Jaja, bryter den ikke gjennom 13 kr kan vi få en OHS på sikt. Synes volumet var bra i slutthandelen i dag.

Eurinvestor : Kjøp

http://www.euroinvestor.dk/stock/recommendations.aspx?id=513668

2 Likes

Hadde smakt med sluttkurs over kr 13 her idag :+1:

Nå skjer det noe!

1 Like

Hva skjer ?
Følger ikke med, regner med den går opp ?

Ja, opp!

RT 13.35 +7.23%

1 Like

:moneybag::moneybag::champagne::moneybag::crown::champagne::champagne::champagne::crown::champagne::dollar::dollar::dollar:

2 Likes

Falt noe tilbake, men er fornøyd om den closer over 13 kr i dag!

1 Like

Meget interessant. Hadde ønsket meg bittelitt mer volum bare.

Edit: Vi skimter til og med et vaskeekte golden cross inni der. :wink:

1 Like

Skulle gjerne fått bekreftet oppgangen med større volum, likevel, nå har aksjen hatt en fin stigning og flere tradere kommer nok til, etterhvert som prosentene er her, og volumet øker gjerne også etterhvert som prosentene kommer daglig.
Kanskje kommer aksjen med på invesstech sin anbefaling imorgen, aksjen utløser vel kjøpssignaler nå.
Fint at CAR idag var tilbake, bedre med CAR kjøp en mye annet.
Spennende tider i biotec

1 Like

Tihi. :stuck_out_tongue:

Vær glad du ikke har vært i yankee biotech de siste ukene, det har vært et blodbad.

Jeg sitter og teller på knappene om jeg skal sette månedens sparing i NANO eller Biotec. Heller mot siste fordi jeg trenger å diversifisere for å nærme meg å kvalifisere til superlånet. Og det lukter kjøpssignal nå.

Er det i USA? Investerer du bare i legemiddel selskap? :slight_smile:

Spådommen min fra i går, stemte, og invesstech tar med biotec :

Biotec Pharmacon (BIOTEC) utviklet seg positivt og steg 5.62% til en sluttnotering på 13.15 kroner. Aksjen har ikke sluttet på en høyere kurs siden desember 2015. Det ser også bra ut teknisk. Aksjen er trendmessig negativ på mellomlang sikt, men har marginalt brutt opp gjennom motstanden ved ca 12.90 kroner.

Haha, det er ikke bare, men det er ikke ekstremt langt unna heller om du ser i porteføljetråden.

Da er jeg inne i biotec, har mer og mer troa på det er en bærekraftig opptrend som ble startet for en liten stund siden, når man legger meldinger om Tyskland sammen med det tekniske.

Noe a la dette kanskje?

2 Likes

Investtech har svak kjøpsanbefaling på Biotech med kursmål 15.40. Lenge siden Biotech var oppe i den kursen. Håper personlig på høyere mot jul. Chartet ditt ser forresten veldig pent ut :slight_smile: