Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Hvilken graf gir deg denne trendlinjen?
Selv fÄr jeg brudd pÄ trenden fra desember i candle-chart bÄde hos bitmex og investing, rundt ca $7750

Eks fra investing, 4h-chart:

Du mÄ skru pÄ log - se den lille knappen nederst :slight_smile:

RĂžd strek 1 = ikke log (brudd)

RĂžd strek 2 = log (ikke brudd)

1 Like

Takk
 Stadig noe Ă„ lĂŠre gitt :slight_smile:
FÄr google meg frem til hva som er forskjellen pÄ av / pÄ

Bitcoin bottom is in, according to crypto hedge fund
Apr. 12, 2018 2:24 PM ET|By: Stephen Alpher, SA News Editor
"A wall of institutional money will drive the markets much higher," say Dan Morehead and Joey Krug at Pantera Capital Management. “[We] rarely have such strong conviction on timing.”

The two are quick to point out they’re the anti-Dennis Gartman, having made just three buy and one sell recommendation(s) in the last seven years.

The buy signal today is thanks to Bitcoin (BTC-USD) having crossed above its 200-day moving average. $6,500, they say, was the bottom.

Bitcoin is up 10.4% to $7,700.

Previously: Bitcoin surges nearly 10% (April 12)

Ingen Ärsak. Denne gir en grei forklaring pÄ forskjellen:

Vet det er enormt mange som bare ser pĂ„ linĂŠrt chart - men de fleste tradere pĂ„ tradingview bruker log. Det er egentlig smak og behag, men log “hvisker” ut mye av ekstremiteten i bevegelsene.

3 Likes

Hvilket tidsperspektiv ser disse pÄ? 200 dagers MA ligger pÄ 9.5k i dagschartet
 :roll_eyes:

BlÄ strek her:

Dette er noe man mÄ gjennom tror jeg fÞr man evt lÊrer Ä ta mindre risiko. Tipper de fleste her som har vÊrt aktive pÄ Bitmex har hatt den samme fÞlelsen. Personlig fÞler jeg ikke jeg har tid til Ä sitte sÄ mye og se pÄ charts og er mer en swing-trader av natur (tror jeg). Det gjÞr at jeg ikke kan drive med hÞy giring. Faktisk ingen trading pÄ meg for tiden!

1 Like

Vet ikke, men klart noen industrielle ser muligheten for at gjþre serius cash her


Nice short! :slight_smile: Økte pÄ 8200 - gikk ut igjen pÄ 8040 :slight_smile:

1 Like

Herlig :slightly_smiling_face: Jeg har fortsatt min posisjon. Har vÊrt pÄ farten, hadde ellers prÞvd Ä lukke sÄ lavt sÄ mulig pÄ 8000-tallet pÄ dumpen, i hvert fall delvis, og gÄtt inn igjen pÄ brudd av 8000. Targetet mitt nÄ er et sted pÄ 7800-tallet.

3x leverage, som som er maks pÄ Bitfinex.

Brudd pÄ 8012 vil bare vÊre negativt pÄ kort sikt. PÄ dags- og 4-timers chartet trengs en higher low.

7400 er nok i laveste laget nÄr jeg tenker meg om. Tror det er mer sannsynlig med 4 timers higher low rundt 7700-7800.

Lukket shorten pÄ $8060. Vil Äpne ny short med brudd pÄ $8000 for en flipp, eller for en swing omkring $8300 med en ny legg opp.

Ventet i 10 timer pÄ bruddet, og 5 min etter :joy::joy:

Var i dusjen og, sÄ misset ny inngang pÄ $8000. Da fÄr man ta seg en Þl, og vente pÄ neste mulighet.

1 Like

Det var synd @Oivran! Vurderte en short nÄr vi duppet under 8012 men prioriterte filmkveld. Kommer nye muligheter! Vurderte en long posisjon nÄ men fÄr ta det i morgen. Higher low ser i allefall ut som er bankers om dette holder seg!

Hvilken indikator er det som viser de tallene for high / low @Oivran ?

1 Like

Kan se ut som vi fÄr et brudd ene eller andre veien nÄ. (30 min chart)

1 Like

Jepp, ser pÄ det samme @FreddyG :slight_smile:

Mulig bear-flag pĂ„ gang i 15’min chart


300 usd opp da. NĂŠrmer oss taket i log-chartet.

Feil trÄd, men var denne jeg fant. Hvis jeg vil investere 200k i en long posisjon bitcoin. Hvilken side bÞr jeg bruke?

Gdax hos coinbase