Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021


Ser etter overbevisende brudd ut i blått, gidder ikke satse på lykken ved bounce. Forøvrig trenger ingen å plage meg for fiffig bruk av pitchfork, jeg har samvittigheten i behold.

Hvis du ikke er inne, høres dette ut som en meget fornuftig plan :wink:

1 Like

Kanskje nå når vi har gått så lavt kan det være okey bli me opp å se om trenden snur. Men jeg trodde dette når vi stabilisert oss rundt 11 k etter 9. Det viste seg være feil.
Brukte TA på 8,3. Det slo feil også.
Begge syntes jeg var gode kjøp, men ny FUD kom etterpå å drog oss videre ned.
Så nå avventer jeg til 5


Rekordhøyt volum på nedgangen for USD/EUR hos GDAX. Kapitulasjon nesten over? Siste fase er altså da fortvilelse før man returnerer til normalen.

1 Like

Ser noen grønne candles i ETH. Mulig dere ser det i BTC også? Kursen er over 12-dagers snitt i 15 og 1 time chart. Gikk inn med en trade på 485 euro. Usikker på når jeg skal kutte den.

Kjøper du eth i coinbase eller gdax…?

Gdax - Coinbase = fees. Kjører bare limitorders. Er gratis :smile:

Limitorders? Jeg kan ikke trade på coinbase… dt er for høye fees…

Var veldig nære å kjøpe på FOMO, men det ser ut som at vi nå skal sette enda lavere bunn. Vurderer å gå inn med litt ved neste bunn, tror pessimismen er i ferd med å avta litt, og bouncene har vist mer krutt i det siste.

Ut på 501, så den ikke kom til å holde da boken plutselig ble tom. Var et nødskrik på limit order. Hehe.

@novalusus - market order er når du betaler whatever for å kjøpe. Limit order er når du legger en ordre litt under nåværende markedskurs.

2 Likes

BitMEX :wink::+1:

Bouncet fint på MA300, kan vi tro dette er bunnen?

To positive tegn:

  • 1 times higher low og higher high satt
  • Volumet i dag ligger an til å bli det høyeste siden 2015(Har sett på BTC på Bitfinex. 180K høyeste siste 3 årene hvis jeg ikke har oversett noe, 114K allerede i dag)

Blir spennende å se hva som kommer fra Senatet i dag

Om de høye herrer har lastet ferdig kan det bli bra!

Nå tror jeg blodbadet er over. Vi har bouncet fint på MA300 :smiley:

3 Likes

Ser ut som ti i mot på 6000

Vil du utdype resonnementet? :slight_smile:

Tar i mot på støtten 6000
[:smile:

1 Like

Hadde vært digg med et ‘Bullish Engulfing Pattern’ på 1D nå :slight_smile: Hvis vi bare kan avslutte dagen godt over 8150 (satser på 8600+).

19