Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

43% eller mer på under 24 timer?

Skjer det skal jeg skaffe meg hatt og spise den :smiley:

2 Likes

I time chartet ser det ut som BTC nærmer seg en OHS med potensiale 8800. Da må 7400 bryte opp

2 Likes

1 Like


Holdt synkende trendkanal i evigheter, skulle vel klare å holde seg stigende et par timer også. Da er det ikke lenge før bunnen er på 7400, og et eventuelt brudd burde skje.

2 Likes

Svært spennende akkurat nå.

1 Like

Nu kjør vi

1 Like

Ikke glem å longe bitcoin. $9400-9500?

RSI begynner å bli ganske høy, er i ferd med å treffe topplinjen, mulig man burde gjøre en trade.

Har allerede gjort en trade. Får ofte et tilbakefall til halslinjen før ny oppgang. Men så er vi heller ikke langt unna 8000 hvor det ligger en del til salgs hos Bitfinex.

~1200BTC til salgs på GDAX mot 7810, veldig rart om vi går tvers igjennom.

1 Like

HOHO der brøyt vi ned muren! Ser veldig bullish ut nå.

1 Like

Ser veldig bra ut. Men 5 og 15 min overkjøpt 1 times RSI er høy og mye motstand mot 8000, så ikke usannsynlig at vi får en pullback og setter en higher low her.

Har inne en short fra 7870(traff bra) som jeg har startet å dekke inn, og har siste kjøp på rundt 7650.

Edit: Lukket resten på 7740. Forventer en større pullback rundt her, men tar gevinst.

1 Like

Hadde ikke godfølelsen i formiddag, men jeg gjorde ingenting da planen er å holde ut året. Fint snitt på 4K :blush::+1:

1 Like

Pent det :nauseated_face::tophat::x::sweat_smile:

1 Like

Tar alltid gevinst for tidlig. Må jobbes med.

Mange sliter med det motsatte :stuck_out_tongue:

1 Like

Ja, det er ikke det verste problemet å ha. Men planen min er ofte å ta noe profitt tidlig, å sikre at traden ender i enten break even eller litt profitt worst case, og være tålmodig og la den gå mot target. Men ofte endrer jeg planen etter første lille tegn på momentskifte, og lukker også resten av traden for tidlig.

1 Like

Jeg slapp å kjøpe hatt, @WallStreet, men 31% bounce(bunn til topp) er ikke så verst det heller.

1 Like

Merker jeg gjorde det samme i dag. Litt vanskelig når boken endrer seg så fort (sikkert fortere i BTC enn ETH). @Oivran - bruker du Bitmex til shorting?