Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

På 1-dags er den på nøyaktig 50, så jeg tror vi har mer å gå på . Masse mer.

timeschartet

1 Like

Ja. Jeg er long her, så derfor ser jeg stort sett på 1-dags :slight_smile: Disse småsvingningene tør/orker jeg ikke følge med på, da jeg ikke trader BTC :slight_smile:

Kom en massiv dump nettopp men ble tatt i mot greit ned mot $9400.
Salgspress øker i ETH som jeg følger med på så jeg avventer. Holdt på å ta inn BTC på $9400, men turte ikke :smile:

1 Like

Jeg sa tidligere idag på chattet at vi kanskje fikk se 10K idag, og jammen hadde jeg rett igjen :blush::+1: HODL 2018-prosjektet er i god form med ca 125% gevinst.

3 Likes

HODL :relaxed:

1 Like

DN, E24, Hegnar…? Vi er over $10 000 og nærmer oss 100% økning fra der vi var for en ukes tid siden. Må jeg virkelig selv ringe rundt til bekymrede venner og familiemedlemmer, og fortelle dem at det går bedre? :frowning:

3 Likes

God reklame

1 Like

11300 +. Var ikke så dumt å gå innpå 8k tallet, nei.

Ser ut som @Nocturne traff saftig på spikeren denne gangen!

1 Like

Hvordan ser chartet ut nå for de som oppdaterer seg med TA her?

Siden bunnen på 6k steg kursen 87,5% på 12 dager. Kursen nådde nesten min target på MA50 før det snudde ned. Ikke langt over er det mer motstand på 12200 og taket i den fallende trenden som taler imot et brudd på MA50. På nedsiden har vi støtte på MA200.
Spåkulen min sier vi får en skvis mellom de to glidende snittene, hvor brudd på den ene signaliserer den videre retningen :slight_smile:

2 Likes

Alle man ombord!

1 Like

Du er for sent ute.


3 Likes

Kjør SL. Alltid. Jeg gjorde ikke det i natt og hadde 8% profitt i ETH som ble hvisket ut :slight_smile:

1 Like

Hadde SL på 50% 10700 og en SL rett under 10k før eg gikk å la meg. :slight_smile: (nattskift)
Tenker å kjøre de 50% som røk i SL over i Vericoins.

3 Likes

BTC er i godt sig om dagen. Nå må vi ta ut 11700 […og MA100 1D i samme smell], 12800, (14300 hvis man skal pirke), og 17K er siste støtet før måneferden kan fortsette. Tipper vi er der før april :rocket:

2 Likes

Bullene er tilbake og bullene har balletaket! :smile:

2 Likes

Det stanger noe grønnjævlig mot 11700 idag. Trang fødsel, men når den ryker… 12K sporenstreks!! :smiley:

2 Likes

@WallStreet tanker om Thether konspirasjonen? @UMVS snakket om den i Nanotråden. Jeg glemte det litt ut men det var en artikkel for noen dager siden at printepressen var i gang igjen.

Det som er j… skummelt er at HVIS det er noe hold i ryktene om USDT, så vil det være slutten på BTC. Altså, slutten i den forstand at vi aldri vil se en høyere valuation igjen.

2 Likes

Ja, jeg har noen tanker.

• Tether er kommer for å bli
• Tether gjør at vi kan drive på med gearing på BitMEX etc
• Tether «trykker opp» penger akkurat slik som sentralbanken trykker opp kronen - nullere og enere i nettbanken/internet og fyller på med penger slik land har gjort i all tid, og jeg tror krypto også trenger en form for pengetrykking, da endel penger forsvinner når folk mister wallets, passord etc
• Jeg er fan av Tether, kanskje som en av de få

Om Tether er backet opp av ekte USD vet veldig få, men det sies at det er en/noen i Asia som stiller sterkt med midler for å dekke det som trykkes (jeg gidder ikke lete etter verifiserte lenker nå, drikker vin med kona og barna sover) :blush:

Tether skaper kanskje litt usikkerhet bland folk i krypto, men kun fordi folk tror seg imellom at det er «ulver i myra» (les: «ugler i mosen», oversatt fra dansk) :ok_hand:

2 Likes