Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

I ferd med å bryte 10k og halslinjen i HS.

2 Likes

Våget meg med en inngang. Støtten holder stand enn så lenge, og RSI er oversolgt på kort sikt. :smile:

1 Like

Trakk posisjonen og gjør det samme som deg. Virker ikke som markedet helt klarer å bestemme seg her :stuck_out_tongue:

1 Like

Og ute, har ikke tid til å følge med lenger, pliktene kaller :slight_smile:

Kanskje kjøpsmuligheter i morgen!

hvorfor i morgen og ikke i dag ?

Vurderer å kjøpe litt i dag… noen som har en analyse atm?

Hvis du scroller litt opp så spådde jeg at vi skulle snu på den stigende trenden, for å gjøre et nytt forsøk på å bryte ut av den lange negative trenden fra starten av januar.

Men nå ser det ut som vi snur opp her. Var ganske høyt volum begge retninger i går (både på salg og kjøp), men det ser ut som bulls klarte å holde igjen, og at kursen vil bevege seg opp mot taket igjen.

Ja, så din tidligere post!:+1:

Mener du det er en bra innkjøpsmulighet i dag, eller bør jeg vente litt til og se an hvordan prisen beveger seg?

Synes det ser ut som en HS hvis du zoomer litt inn?

Jeg har kjøpt i dag, med en giret posisjon, men følger med tett.

Hvis du vil være helt trygg kan du vente til vi bryter taket i den langsiktige fallende trenden.

@Nocturne Ja, HS’en fikk sitt forsøk ved brudd av halslinjen i går på høyt salgsvolum, men kjøperne holdt igjen. Kan trygt avlyse den HS’en nå ser det ut som (inttil videre). Ved nytt brudd ned under 9700 nå ser det mørkt ut.

2 Likes

For min del ønsket jeg prisen lengre ned mot MA 200 før jeg gikk inn.

2 Likes

Så viss vi skal inn i bullish neste eller denne uken, så må RSI være over 53?

Virker som SMA 50 og 200 er bedre for å indikere kortsiktig retning. RSI er en litt treg indikator, men spørs hvilket tidsbilde du ser på også.

For det meste ser jeg på 12H og 1D, så lå RSI under 50 fra ath til 6k.
Edit: men holder seg litt over 50 på lille bullish fra 6 til 11. så dropper den under 50igjen

1 Like

Kan anbefale Crypto World News for gratis teknisk analyse. MASSE å lære fra disse gutta + de kjører 24/7 med forskjellige tradere med forskjellige synsvinkler! Hovedfokus er Bitcoin:

KOnseptet hørtes bra ut, men akkurat nå er det bare to karer som kjefter på hunden og småprater…

3 Likes

Har pratet om den i snart 1.5 uke. Jeg har troen på den altså :slight_smile:

Er vi ikke nå ute av Bearish Zone ?