Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

https://finance.weissratings.com/reports/WCP/event/pro/?promo=EWCPU204&offer=wcp-pro-1802-p1
Top 3 coins: EOS, STEEM, Cardano
Stay away: Bitcoin Cash, Bitcoin Gold, Vertcoin, Electroneum, BitShares

Hva tenker dere om bitcoin framover? Stabil oppgang om dagen, noen med TA?

1 Like

Ny ATH før vi ser april på kalenderen😉

1 Like

Har brutt noen viktige motstandsnivåer. Klarer vi å holde 11300-11500, bør 12.5-13k være innen rekkevidde. Jeg vil guesstimate ila. neste uke (basert på en kjapp kikk på chart, ikke noen dyp analyse).

Tenker i disse baner, søtter meg særlig til det stigende volumet.

4 Likes

Jeg er enig @defender og kliner til med en TA selv, som utfyller din vil jeg påstå. TA har vært litt forvirrende i lang tid, men jeg begynner nå omsider å se en rød tråd.

3 Likes

Er det nå vi skal opp mot 17 000 igjen? Ser ut som bruddet kan skje i dette øyeblikk.

4 Likes

Jeg tror han trenger å knagge på motstanden en stund til… som han har gjort med de andre fra 9200 ish,

Hvorfor setter du 16000 som target?

Bare lurer sånn rent teknisk :slight_smile:

Potensialet opp fra en OHS tilsvarer endringen fra bunnen av hodet og opp til halslinjen. Dvs omtrent fra 11500 til 16-17000, ettersom det er ca. 5000-6000 fra halslinjen og ned til bunnen av hodet.

1 Like


Det ble til slutt et brudd opp gjennom MA50. Akkurat nå må vi bryte et viktig nivå fra 11700-12000 og taket i den fallende trenden før vi kan få mer oppgang. På nedsiden nærmer MA200 seg støtten ved 9350 som burde være en god mulighet dersom kursen faller ned hit.

Kollapser helt nå, mye frykt.

Frykt… Hvem er det som har frykt ?

Rsi ganske lav nå…

1 Like

Ikke jeg, inn på 8800 euro :stuck_out_tongue:

ikke jeg heller… kan vi fa en korreksjon nå ned til 10500 så opp igjen ?

Viss RSI faller fortsatt, og går under 50 på 1D, så vil vi kanskje se 9800 igjen.

Spørs om vi ikke nærmer oss bunnen, jeg tør ikke og shorte mer.
utrolig volatil nå. kanskje 61,8% retractment er målet…rundt 10500.

image

Edit, straks nytt fosse fall vil jeg tippe

1 Like

Dette burde være i nærheten av en bunn, hvis Bitcoin er nå i en stigende trend. Hvis ikke så er det noe galt… tenker jeg…

Dog er ikke shortingen over, alle spikene blir solgt ned.

image

1 Like