Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Slik jeg tolker det – BTC har falt mye, fort. Det er IKKE umulig at vi får en bounce her nå. En korreksjons bounce. Men jeg tror ikke dette er den siste bunnen i denne omgang. Brudd på den stigende trenden som strekker seg tilbake til i fjor i log chart. Ikke ta lett på det.

RSI 35 - har litt mer å gå på, på nedsiden. Satser på en capitulation bottom som vi så sist.

1 Like

Der kom bouncen som forventet. Nå spørs det om den klarer å holde seg over $8000… :slight_smile:

Edit: inn på $8200… :face_with_raised_eyebrow:

long ?

Yes, har ikke ordnet med shortkonto enda.

Tenker vi skal opp litt nå…

2 Likes

Er volumet nå noe å snakke om på denne bouncen da? Jeg har euro på coinbase nå og er klar for å øke (i crypto, ikke bitcoin :P), men tenker jeg avventer litt til.

Er ikke “long-long” - men tror vi får en bounce opp nå for å teste forrige støtte som nå er motstand. Salg er alt lagt inn - så nå er det bare å vente :slight_smile:

8800 motstand ?

…ish :smile:

Gikk inn med alt nå… :smile: Nervepirrende… men synes jeg ser et bullflagg.

Here we go! :slight_smile:

flott da kan vi sette stop loos… og gjøre noe annet

edit… trykka limit og ikke stopp… shit … men ble nå litt profitt lel

1 Like

Kjekt når man treffer @novalusus :slight_smile: Er du short @cagey2 ?

Edit: røk på stop - men likevel litt $$ :neutral_face:

1 Like

V[quote=“Nocturne, post:3277, topic:3469”]
Men jeg tror ikke dette er den siste bunnen i denne omgang. Brudd på den stigende trenden som strekker seg tilbake til i fjor i log chart. Ikke ta lett på det.
[/quote]

Enig, men ikke i at trenden er brutt. Den bryter ikke før vi er under 7000, ca 6700-6800.

Kommer jo an på hvilket tidsperspektiv du ser i?

Dette ville jeg normalt satt penger på, litt mer aktsom nå.
Vi får noen store grønne dildoer i dan og vann.

bouncet på årstrenden

Jeg er usikker på om jeg vil kalle det en bounce. Jeg ser en kile som stadig blir trangere og akkurat nå tror jeg det er hipp som happ. Jeg trodde vi ville få en sterkere bounce opp enn det vi gjorde i ettermiddag. Var inn på $8200 og ut på nær $8300, men synes bullene var patetiske i forsøket på å skape en ny bunn. Klarer vi ikke holde $8k i natt så blir det mer rødt i morgen… :slight_smile:

Det beste ville vært å fått en SKIKKELIG panikk bunn som vi så sist ned mot $6k. En sånn skarp dipp ned som bare røsker med seg alt og alle. Så kan vi begynne å stige skikkelig igjen.

1 Like

Vi ligger muligens an til en “hammer” på daily som muligens bouncer oss til MA200 (i bestfall)

Vi får kanskje en retracement opp mot 200 ja, men jeg ser ærlig talt ikke hvor volumet skal komme fra for å få oss opp over 10k igjen. Hver bounce blir solgt ned og jeg innrømmer en del papercuts i kveld. Skal ta en pause nå og bare se det an. Kjøpe trendbrudd istedenfor å prøve fange kniven :wink:

1 Like

3x short med 50% på 8 080USD. Ble litt løpende etter fra 8 300USD, datt ned i det jeg skulle legge inn ordre… Dette ser uansett stygt ut, synes vi har testet 8 000USD nok nå…