Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Håper du hadde stop loss, jeg lar aldri traden min i Bitcoin stå uten oppsyn.

Ikke noe problem :grinning:

Litt usikker jeg. Vi tester trendlinje + ligger på fib. retracement 61.8% så mye mulig vi kan få en bounce opp her nå? RSI er vel også ganske lav… :roll_eyes:

LOL, @Savepig husker BTC chartet jeg postet i Nano tråden for 1 time siden?

Dette skjedde etterpå :slight_smile:

@F-Tosca / @Hugoil

Liker flagg-formasjoner ass :smile:

All inn igjen i BTC @novalusus - nå setter jeg SL en del lavere altså…!

1 Like

,Flagg uten sjørøverskalle!

Edit: Gjør oppmerksom på at min kommentar er hentet fra et flaggtema på en Nano-tråd.
Har hittil bare lest om bitcoin.

Nytt flagg på gang nå! :slight_smile:

Røk ut på SL men ble noen slanter profitt. Er fremdeles bearish på kort sikt og tror vi skal konsolidere litt fremover nå. Ordren er lagt inn for natten så nå er det bare å legge seg og sjekke om man er inne i morgen tidlig :smile:

Ingen napp. Mulig nytt bear-flag på gang.

EDIT: viser litt mer styrke enn forventet. Venter på bekreftelse.

3 Likes

Noen som har satt opp LN node eller har lastet ned LN wallet?

Rising wedge reversal

https://www.tradingview.com/x/LKvBGkhU

Right on the money med den! (Og endelig har jeg fått verified user!)

4 Likes

Target reached.

1 Like

Skal det opp nå etter TA ?

Evt rett ned, er det brudd nå`?

Noen historiske støttenivåer her indikert med stiplede linjer. Liker ikke at den røk så fort gjennom den gule linjen som jeg hadde som target for bounce. Fikk ridd ut en trade på en bounce der i morges men så ryker den som ingenting nå. Ikke et godt tegn spør du meg.

Ny bounce på gang nå - gikk inn med thight SL.

Er også en “falling wedge” på gang her i et større bilde.

Røk ut på SL (igjen). Bruk alltid SL i dette markedet. Har reddet meg så mange ganger.

Akkurat nå ser det ut som nytt bearflagg. Støttelinje (gul) og kortsiktig motstand = topp av flagg-range.

2 Likes

Dette høres litt mer lovende ut, enn uttaelsen til Mcafee

Ting endrer seg fort i krypto. Vært på kino i kveld, kommer hjem, og vi har fått en megabounce. Etter en nærmere titt på chartet ser denne bouncen litt mer lovende ut enn tidligere bouncer. Hvorfor?

  • Mer volum her enn tidligere
  • Sammenfaller med bunn av trendlinje i ikke-log chart (se gul stiplet linje i bildet)
  • Daily har avgitt hammer, etter en lang rød candle. Det var eksakt samme setup ved sist bunn.

Jeg har gått inn igjen nå og legger meg litt long til det motsatte er bevist.
Kjører som vanlig SL men lar denne ligge litt løsere enn ellers :slight_smile:

6 Likes

Jeg tok sjansen her og økte i krypto. Langsiktig, har ingen planer om å trade. Får se om det var lurt :slight_smile:

2 Likes

Vil bare si takk for innleggene dine. Ikke mye respons du får alltid men sikker på det er flere enn meg som kun leser og setter pris på de :slight_smile:

5 Likes