Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

brudd på 8400 som stenger ned trenden kortsiktig?

1 Like

Nå er bitcoin på e24 banner hashtag boble

1 Like

Dette har de hatt siden oktober eller november. Da skrev de også flere daglige artikler om Bitcoin.

1 Like

“Nå er bitcoin på e24 banner hashtag boble”

Å 1 mnd etterpå sprakk den? :stuck_out_tongue: Får kvalitetsteste teorien på neste tillegg i E24 banneren @holmes :wink:

1 Like

Poster denne her også.

2 Likes

Dette er det eneste riktige svaret på slike artikler:

“Eksperter” har erklært Bitcoin og kryptovaluta død ganske mange ganger allerede.

2 Likes
3 Likes

Alesso Rastani er dyktig han og The chart guys er de eneste man kan følge med på youtube som gir god informasjon.

1 Like

Noen som vet om bitcoin ETF? Forsåvidt også for etherium. Fins det ETFer med flere forskjellige crypto, altså en cryptoETF?

https://blocknewsfeed.com/news/list?feed=articles

Denne siden var ganske kjekk, alt av nyheter på et sted angående krypto.

4 Likes

Veldig bra - takker :slight_smile:

1 Like

Hva er det som skjer her? Hva er det pwc prøver å komme frem til?

1 Like

«Kom til oss for anbefalinger rundt krypto (så vi kan ta en del av pengene dine), for vi vet hva vi snakker om».

1 Like

JA! så klart måtte det være det.
jaja, greit det begynner å gå mer mainstream, alltid en sucker eller to som går på den PWC tilbudet.

1 Like
1 Like

Jeg er veldig enig i overskriften - det har en brukscase / verdi hypotetisk, men mtp transaksjonshastighet, gebyrer for kjøp og salg, og at det er teoretisk mulig for en stat eller mining “pool” å ta over kontrollen og diktere / manipulere ledgeren… +++ mye mer

(skal lese saken og).

Er ikke Kina det området med som bidrar mest med mining kraft? - og hele kina sitter bak et kommunistisk styre som er kjent for å manipulere og sensurere alt innhold?

Litt enig selv, men hadde det ikke vært for at noen satser og står i det ville vi ikke hatt fremskritt de siste 500 årene. Det tror jeg kommer til å gjelde krypto også. Det er en lang vei å gå fortsatt.

1 Like

Flyttes mye mining til Norge nå.

Men om en aktør når kritisk masse kan de diktere hele driten D;

Dette stemmer ikke. Nettverket kan ignorere en aktør over 51% og følge en annen kjede enn den aktøren miner. Var dette som gjorde at Bitcoin Cash (BCH) ble en realitet. En stor minoritet fant seg ikke i at nettverket skulle stå på stedet hvil med 1MB begrensning på blokkene.

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @vesa (7 likes)
  1. @Nocturne (4 likes)
  1. @Evilfreud (3 likes)

Resten av topp 10:

  1. @olafg (3 likes)

  2. @VargVemund (2 likes)

  3. @holmes (1 likes)

  4. @Janno (1 likes)

Gratulerer!

1 Like