Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Nocturne (19 likes)

[quote=“Nocturne, post:364023, topic:132”]

  1. @RedEnergy (19 likes)
  1. @amateurleague (17 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Evilfreud (15 likes)

  2. @Jadda (12 likes)

  3. @vesa (12 likes)

  4. @KarbonadeJens (9 likes)

  5. @NoBrain (9 likes)

  6. @olafg (7 likes)

  7. @cagey2 (5 likes)

Gratulerer!

2 Likes

Føler meg beæret med 2 likes :slight_smile:

3 Likes

Holy … hvis de begynner å dumpe coins fra denne wallet’en, brace for impact :slight_smile:

Klassisk parabolic wave + korreksjon. To baser er konfirmert, historiskt savnes 1-3. Håper se $3000-4000 for en mega-long posisjon.

5 Likes

image

4 Likes

Bitcoin shorts driver å går jevnt og trutt nedover og har gjort dette uavhengig av bitcoin pris. Ser at de eg følger på youtube ikke har adressert dette. Har dere noen tanker?

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Nocturne (8 likes)
  1. @vesa (7 likes)
  1. @VargVemund (5 likes)

Resten av topp 10:

  1. @babyrage (3 likes)

  2. @Evilfreud (3 likes)

  3. @olafg (3 likes)

  4. @Janno (1 likes)

  5. @holmes (1 likes)

Gratulerer!

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @RedEnergy (19 likes)
  1. @Nocturne (17 likes)

[quote=“Nocturne, post:364023, topic:132”]

  1. @amateurleague (16 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Jadda (16 likes)

  2. @Evilfreud (15 likes)

  3. @vesa (13 likes)

  4. @KarbonadeJens (8 likes)

  5. @olafg (7 likes)

  6. @cagey2 (6 likes)

  7. @VargVemund (5 likes)

Gratulerer!

Veldig rask SEPA-overførsl med DnB i dag til Coinbase/pro med hasteoverførsel. Sist jeg gjorde det tok det flere dager, i dag tok det et par timer.

1 Like

Teenage Crypto Millionaire Erik Finman Says Bitcoin is Pretty Much Dead, Offers Hope for Bitcoin Cash

https://www.ccn.com/teenage-crypto-millionaire-erik-finman-says-bitcoin-is-pretty-much-dead-offers-hope-for-bitcoin-cash/

1 Like

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-12-19/on-anniversary-of-grazing-20-000-bitcoin-extends-its-rebound?srnd=premium-europe

Er det en endelig bunn, eller skal vi snart videre ned? Ikke godt å si?

Går du long?

Dette er, pr teknisk analyse, ikke endelig bunn.

Jeg ser etter ny inngang, men avventer.

Jeg venter også. Vil gjerne ha den under 3k.
For alt jeg vet så er dette bunnen, men jeg tviler. Kjøper heller da breakout igjen.

1 Like

Er dere redo? $100k

7 Likes