Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Er vel ikke uvanlig med en liten korreksjon i helgene

2 Likes
3 Likes
2 Likes

Russland forstår seg på hva som skjer… Kina er bare redde. Bra!

2 Likes

Årets quote fra Russland:

“The state understands indeed that crypto-currencies are real. There is no sense in banning them, there is a need to regulate them,” Siluanov said.

2 Likes

http://www.businessinsider.in/Bitcoin-is-sinking-on-a-report-China-is-going-to-shut-down-exchanges/articleshow/60428291.cms

bounce bounce bounce

dcb

/8chars

Ser def. ut som bulltrap / dead cat. Mange som kjøpte på dippen i går som selger ut i dag i frykt for å bli stuck. Så hva gjør man? Let the dust settle and collect the loot :wink:

1 Like

Fooooook… alt for sent ute med helge-shorten min…! Skulle bare latt den fra i går ha stått…
:confounded:

Jaja, kan ikke følge med 24/7 heller, det som er utfordringen med kryptomarkedene!

Knaller inn weekend shorten og håper ikke jeg kommer for sent til festen:
image

1 Like

Du er for sen… nå snur det opp igjen :stuck_out_tongue:

DJN3lshVoAAETCx

7 Likes
1 Like


image

1 Like

1 Like

Hvis det finnes noe BULL å satse på så ville jeg gjort det nå @cagey2 :wink: $4242 as we speak

Rt; 4186

Enkle kjappe penger dette gett :wink:
image

1 Like

Hadde man bare hatt så peiling som du har på når man skal gå inn eller ut på disse så ville man vært millionær for lengst :wink:

Fytte rakkern for en dag, nettopp tatt en middagslur, sjekker ståa på bitcoin og ser en eneste lang rød strek.
Aner problemer og blar igjennom alt av fora og aner trøbbel.
Hiver ut neo potten og aldri før har confirming perionden fra bittrex til kraken føltes så lang, tror btc sank 200euro mens den confirma.

Kom meg tilslutt ut til fiat med neo pengene og avventer bekreftelse/avkreftelse på kina ryktene.