Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Så latterlig… men ja de vet å fyre opp disse kryptofansen og få bobla til å vokse (som de HELT sikker vil tjene på selv)

2 Likes
1 Like

Dette er kun starten, dotcom bobla var vært flere trilliarder før den sprakk. Crypto er vært 70 milliarder. Dette er kun i startgropa. Kommer til og gå synnsikt langt. Dem som ikke blir med på reisen kommer til og angre om noen år

1 Like
2 Likes

Hva tror dere kommer til å skje? Er tydelige spor om at mange har solgt sine altcoins for å bli med i Bitcoin for å få gratis tokens etter forken.

  • Har alle som vil ha gratis token fått hoppet inn i Bitcoin?
  • Vil Bitcoin nå nye høyder eller vil Bitcoin dumpes?
  • Hva med altcoins? Er alle som vil være ute av altcoins før dette ute? Når vil folk kjøpe seg inn igjen?

Mye usikkerhet de kommende dagene :slight_smile:

Bitcoin ser ut til å bulle! Alle skal inn for å få gratis tokens! Hold fast, we are going to the moon!

Buller? Rører seg ikke av flekken jo…

Tror det skal svært mye til for at Bitcoin kommer seg over 2800 med det første.

Opp 4% siste timene. Bare starten på moroa. Vi ser nok $3000 iløpet av 24 timer.

Over 2k8 på Kraken nå.

Edit: Eller ikke. Var visst i natt :slight_smile:

1 Like

Kraken er heller ikke så relevant. Se på de med størst omsetning. Bitfinex og gdax feks.

Jeg må innrømme jeg gleder meg litt til de neste 24 timene :slight_smile: Som en unge på lille julaften!

Du forventer smell i kursen?

Relevant for meg som handler der :smiley:

1 Like

Smell som i opp ja. Jeg er bull.

Blit spennende å se, har nada eksponering men alltid morro med fork

Ja jeg har tatt meg helt av markedet og blir “offline” med mine krypto inntil ting roer seg. Uansett blir det veldig gøy å følge med de neste 24 timene!

1 Like