Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

tenker både på long og short

altså mener bare at du burde forstå blockchain mm

Om Kina regulerer er det nok ikke lenge før Russland og andre gjør det samme kan det tenkes. Kryptovaluta er en direkte trussel mot nasjonal valuta og den kampen er over før den i det hele tatt startes. Mye vil nok avhenge av hvilke konkrete grep Kina gjør nå.

2 Likes

Forstår at de ønsker å regulere dette her da, du kan eksempelvis skjule deler av formuen din gjennom å holde verdiene i Bitcoins

1 Like

Regulering vil jo bare gjøre krypto og BTC stuerent. Så på lang sikt er dette veldig bra. Mange lettskremte som går ut som skal inn igjen i oktober. God jul

3 Likes

Tror du har rett, men en av hovedgrunnene til at folk begynte å bruke BTC var jo at det ikke kan spores tilbake til deg

1 Like

Er med på den. Brukt de siste to ukene på å lese meg opp men det er veldig mye mer å sette seg inn i. Jeg forstår f.eks fremdeles ikke verdsettelsen av alle tokens. Noen har jo en tjeneste som tilbys som betales med tokens (som lekepenger i spill som kjøpes for ekte penger), men andre er jo bare tokens uten en funksjon…

1 Like

Høres ut som Scam

På den andre siden hadde jeg ikke trengt å forstå blockchain fundamentalt for å skjønne at bitcoin skulle falle på Kina nyhetene pluss tweeten til stan Lee

Edit charlie :slight_smile:

2 Likes

Finnes mye bra på YouTube, men husk å ta ting med en klype salt

Ser poenget, men er jo ikke første gang slikt skjer

Veldig få som tar McAfee seriøst lengre. Det er mer salgsignal enn noe positivt.

1 Like

Haha, det er faktisk sant

Helt sant. Men det forenkler prosessen når man ser på altcoins. Er en del scam coins men også veldig mange bra prosjekter :slight_smile:

Enig i det. :slight_smile: kanskje spesielt om man jakter small caps med stort potensiale:)

1 Like

Tar 100MA i mot?

på ca. 3200usd.

Tror fort vi kan få en bounce opp for å teste motstand nå, men det blir en bull-trapp.

Mcap totalt for krypto har gått fra 170ish sist uke til nå 112.5. Det er insane mye penger som er tatt ut av markedet og jeg tror ikke det er ferdig.

Men ser også enkelt coins (Stratis) f.eks gikk fra lav $2 til $4 på noen timer så her er det penger å tjene for de som kan trade… :slight_smile:

1 Like

Og to andre hovedgrunner er at det er desentralisert og ikke kan printes. Følte det måtte påminnes. Det er ihvertfall hovedgrunnen til at jeg er inne i kryptovaluta.

Desentraliserte exchanges er kanskje svaret?

1 Like

https://www.viabtc.com/announcement/detail?id=11

viabtc stenger.

Håper ikke dere som har vært inne taper for mye på dette.

Desentraliserte exchanges er kanskje svaret?

Det har jeg også tenkt på. Det vil i tilfelle være litt frem i tid, men kan virkelig sette fart på ting. Så tror jeg også en må inn og forenkle handelen. Lage en universal wallet slik Bitquence jobber med, og ha et sted hvor man kan veksle fritt mellom valutaene som Shapeshift.

Når en får mass-adaption av dette (selv tipper jeg rundt 2025) så vil vi se helt andre priser :slight_smile: