Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

1 Like

Ser rimelig ut @UNO - så en video i går hvor man så på den historiske utviklingen av BTC. Hvert “krakk” korrigerte tilbake til forrige topp (+/- 20%) og den nådde nye høyder. Slik det ser ut nå tror flere youtubere på fall ned mot 2.8k til 2.5k som jeg også tror kan være en god entry point.

Hvordan agerer du?

Har ikke bestemt meg, men anbefaler ingen å fange en fallende kniv.

2 Likes

3002 nå!

Bryter nesten ned gjennom den negative trenden i 15min.

2500USD i kina.

Gleder meg til å komme hjem og sjekke status, er vel et par hundre prosent i pluss tenker je på siste short fra i natt :sunglasses:

Edit: Aaaaaaaaaaand it’s gone…

4 Likes

Jeg har ikke helt oversikt over alle de ulike markedsplassene. (noe av grunnen til at jeg holder meg unna).

Forholder meg derfor til Investing, men er det noe forsinkelse hos de?

https://www.btcchina.com/exc/

prisen er fra btcchina

Blir lambo med “ISHRTBTC” personlig skilt nå?

1 Like

Oppdatert:

2980 som lav på investing, også en liten bounce

Ble rekta på en 100x long på 2984. Den spratt opp etter liten kort dupp. Nå er den 3250, kunne hatt en heftig prosen uten den korte duppen :frowning:

2 Likes

100x er suicidalt…

Syyke svingninger nå! Selv med 10x vil du fort bli stoppa ut…

According to reports, all exchanges that deal with cryptocurrencies in China must shut down operations to stay compliant with the country’s regulators. Following these rumors early this morning, the exchange Viabtc announced it would also be closing operations on September 30. The price of bitcoin is down 38 percent since the two Chinese exchanges made their announcements. At press time BTC is struggling to stay above the $3K price range.

går opp igjen nå pga. denne

Ikke så god på tradingen jeg, var vel en grunn til jeg kutta det ut. Long rett før en dupp og short når den pumpes. Hadde lavere giring på short men det hjelper lite nå som og cagey sier hehe.

Forøvrig ikke store summene jeg leker med, solgte 6 neo for å forsøke å øke i neo etter tradingen. Skivebom :stuck_out_tongue: Så nå må ikke neo moone hehe

Shorterne blør nå (de som satte short på $3000). Blir en dead-cat bounce til 3500 - og så ned igjen? Dette er jo perfekt når vi så kan gå inn i et marked på bunn og kjøpe masse, masse, masse :smile:

Tror man på bitcoin er det rett tid nå.

1 Like

Nå får vi se om den fortsetter eller om det er en bull-trap!

1 Like

3650 nå… i china koster fortsatt bitcoin 2900usd…
Er det noen som har muskler til å pumpe og dumpe bitcoin da?

1 Like