Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Var ikke noe sjakk-trekk for Bitcoin denne fork kanselleringen ser det ut til nei… Denne helge blir blodrød ser det ut til!

Jeg tror folk kan se laaangt etter noen ny ATH, kanskje for alltid!?!

2 Likes

Som @UNO sier er dette premier league volatilt. Kan være at fallet roer seg litt nå når bcc mister trykket.

Mer i humorhjørnet men må være lov på en fredag, samt poenget er med:
https://m.youtube.com/watch?v=XbZ8zDpX2Mg

2 Likes

Jeg tror også 7888 ble toppen for denne gang @cagey2, for noen år i alle fall.

Jeg tror fortsatt 10.000 til rundt nyttår.

2 Likes

For noen år? Noen uker, mener du vel, i og med at uker teller som år i kryptoverden. Gi bitcoin litt tid til å puste, så er det på han igjen.

2 Likes

Tror du dette er toppen for bit coin for noen år men at ether skal opp? Jeg tenker altcoins i fundamental grad følger bitcoin?

Tror ærlig talt det samme :beers::beer:

1 Like

Lov å håpe

1 Like

Jeg tror både eth og BTC vil falle mot usd, men BTC vil falle mer og over lengere tid. Så vil ETH ta over ledertrøya

2 Likes

Så lenge parabolic fan line (blå) holder så kommer bitcoin fortsette opp. I ett klassiskt parabolic mønster ser man en 70-80% korreksjon når fan line brytes, så krysse fingrene dere som er lange. Per nå holder trend tak (sort)

3 Likes

Bra Reuters er på ballen :goal_net: :baseball:

oi oi oi, den snuste på 2,4k usd i natt.

Kan noen forklare hva som skjer nå?

Oppdaget nettopp selv ar BCH var påvei ned igjen. På tide med inngang igjen da kanskje. (ikke i BTC). Må lese litt for å se om dramaet er over, tror ikke minerne gir seg så lett.

Det har vært kordinerte angrep på bitcoin igår, med spamtransaksjoner + pump og dump på bitcoin cash og poop and scoop på bitcoin. Bitcoin cash folkene er noen kjeltringer.

Ja, ryktene går! Men det er vel så langt bare rykter. Uansett vært en fin-fin helt å shorte Bitcoin! :slight_smile:

Under 6000! :smiley:

Veldig høyt antall Bitcoin transaksjoner i ventelista nå!

https://blockchain.info/unconfirmed-transactions

1 Like

170k transaksjoner… holy fuck :smiley: ubekrefta.