Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Er ikke de ferdig utregnet / prosessert?

De står i kø for å bli prossesert/utregnet ja.

2 Likes

siden @cagey2 poster dette, ja så må det anses for å være bearish :slight_smile: :chart_with_downwards_trend:

Edit:
Hvis noen lurte på hva klokken er i beijing :

Timeanddate

1 Like

Finnes det tall på hvor mye strøm én transaksjon krever?

Hvor langt ned skal vi nå da før vi snur? :slight_smile: , før jeg kjøper meg inn igjen:)

Electricity consumed per transaction (KWh) 253.00

https://grisha.org/blog/2017/09/28/electricity-cost-of-1-bitcoin/

1 Like

Eh, 170k i kø og så sa sidekicken til peter Warren at det er fire transaksjoner i sekundet?

L O L

Edit:

Synker køen i det minste?

1 Like

Det er mye mer en 4 i sekunder.

Transactions Per Second 34.64

Køen stiger, er 165k nå.

Finnes det noe tall på hvor lang latency folk opplever?

Nope, men det er normalt 300-400k i døgnet. Så opp mot 12 timer ventetid.

Derfor kjøper man derivater på bitmex :wink:

1 Like
1 Like

Ja for spekulasjoner og sånn er jo derivater flott men dette er jo tross alt tenkt som valuta og betaling da? Eller er det ikke sånn at man trenger å vente på denne prosesseringen.

Med derivatene slipper man å vente 12 timer på transaksjoner :wink:

post:420

For de som ikke har fått det med seg så er det ikke noe nytt at BTC faller etter ATH

Nei at kursen korrigerer er ekstremt mye mindre overraskende enn hvis den ikke hadde gjort det.

Men det er alt dette andre med ‘under angrep’,
køing av transaksjoner og lignende man gjerne skulle hørt litt mer om. :slight_smile:

Dette er jo det jeg snakket om i begynnelsen av 2016, og grunnen til at jeg flyttet over i ETH på det tidspunktet. Ser også ut til at markedet begynner å se at dette er starten på slutten for bitcoin.

1 Like

Hva tenker du om bcc da?

BCH vil nok gjøre det godt i det korte bildet, men ETH blir nok top dog til slutt :slight_smile:

4 Likes

Hører at når folk ser på at bitcoin som en store of value og ikke valuta så bør ikke ikke dette ha så mye å si/ eller om de finner en løsning på dette problemet down the line?