Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Du mener Neo? :slight_smile:

1 Like

Strengt tatt er det borgerkrig :wink:

1 Like

Hvor da?

EDIT: Aha, ser at du snakket om BCH/BTC = 0.25

1 Like

Det er ingen store of value hvis du ikke kan utføre transaksjoner. Løsningen var å øke grensen for hvor stor blokkene kan være. Dette var ikke alle enige i, og nå er det slutten for BTC snart.

2 Likes

Vel, kanskje ikke med det første, jeg er jevnt fordelt på bitcoin ether Neo og bitquence og holder det slik, bitcoin furures blir introdusert i desember og bitcoin markedsføres via big bang theory, skal heller vurdere å selge investert beløp fra den sto i 4500 når vi når 10 000​:+1::tada: når det er sagt er jeg mer bull long term på ether ja men regner med å tjene penger på alle 4 kryptoinvesteringene mine;)

2 Likes
1 Like

Vet ikke om denne er delt enda… ?

1 Like

Dummeste jeg har hørt, ja så artikkelen på enten e24 eller dn. Tror de som skrev den artikkelen først må ha kost seg no veldig med et pentagram.

1

buy the dip?

Jeg satset i hvert fall på det. Men den kan nok gå lengre ned så lenge BTC gjør det bra.

1 Like

Når vi snakker om bra - sjekk kursen nå :wink:

Hei!
Dere som bruker leverage på BitMex, hvor mye avkastning må man ha på f.eks x25 og x50 for å tjene på traden? (At det ikke koker bort i fees)

Det ryktes om at det kan bli noe av Segwit2x allikavel… ?!

Ja, det var vel implisitt med at de brukte ordet ‘suspended’ og ikke ‘cancelled’? :wink: Det blir en fork, men ikke nå, kanskje etter nyttår.

Du vet du er i en boble når… (@cagey2 :slight_smile: )

1 Like

Hmm? Det står der at Coinbase har stengt for kjøp og uttak av BTC nå, da de regner med at forken blir gjennomført mellom kl 15 og 18 i dag (6-8AM PST).

1 Like

Hmm, ser ut til at bitcoin fortsetter rallyet tross en liten korreksjon på Oslo Børs.

Ser vi 10k USD før nyttår?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere