Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Har du en kilde? eller er det bare mailen fra for en uke siden+?

Jeg fikk mail fra Coinbase idag om at de stopper all BTC-handel. Innholdet i den mailen var akkurat det samme som det @arcone linket til. Det snakkes også om dette på Reddit, så følg med rundt kl 15 og utover, hvis du har BTC. Greit å være på den sikre siden tenker jeg :slight_smile:

1 Like

Jeg har også lest det samme. Så det er nok korrekt info.

1 Like

Perfekt!! Da blir det kanskje en MEGAPUMP frem til da, eller var det det vi så i natt? :slight_smile: Uansett. I’m HODLING, så får folk spekulere som de vil med å hedge mot altcoins, eller futures eller hva det måtte være :slight_smile:

Jeg solgte, kunne fått 100usd mer,
vurderer å sette short på 7850 eller deromkring, hva tenker du ?

Njæææ… På en måte tror jeg ikke det vil spille like stor rolle lengre, aner ikke, men mener screenshot for å få B2X var forrige uke, så hjelper lite for folk å skaffe seg BTC rett før forken. Må se det an, man aaaaner jo ikke hvordan markedet reagerer :slight_smile:

Quote
Carter Thomas:
BTC at $3,000: Wow, this is such an amazing accomplishment!
BTC at $8,000: See you at $25k sucka!

Bitcoin sliter med å treffe 8000$, den har vært på 79xx antall ganger siden kl 02 i natt :rofl:

Vil ikke ikke si at den sliter :stuck_out_tongue: Presser bra på nå. Jeg tror den var over 8000 på noen sider også.

Var over 8k over alt. Økte shorten på ca 8k

1 Like

Over 8k igjen🙏

1 Like

Fikk over 100% avkstning på siste trade :wink: BitMEX. Fornøyd med den, har sittet stille siden 15:50 igår.

4 Likes

71% av de som svarte tror at vi passerer 10k iløpet av året mot 29%. (totalt 38 stemmer)

Time will show :wink:

1 Like

Mulig dette er et noob spørsmål, men finnes det en totaloversikt noen plass over hva slags aktører som har investert i Bitcoin? Tenker da en oversikt over f. eks. hvilke større fond, større aksjonærer og mindre småsparere etc. som eier bitcoin.

Er det i det hele tatt noen som vet hvem som eier bitcoins?

Ingen vet egentlig.

Enkelt og greit :yum:

dette er fra 2013



Trykk på bildet for å se alt

3 Likes

Balansen per adresse er kjent / åpent, men en person kan ha flere adresser og vi vet ikke alltid hvem som skjuler seg bak en adresse

https://bitinfocharts.com/top-100-richest-bitcoin-addresses.html

1 Like

Tok en posisjon Long BTC (x10)

2 Likes
2 Likes