BitMine | The Chairman’s Message from Tom Lee - August 2025 | Is Ethereum the trade of the decade?
Tom Lee kjøpte 138452 ETH denne uken:
Hvordan kan ein stole på Tom Lee? Hvorfor er det ingn som stiller han til veggs?
Lee seier at på grunn av BMNR gikk opp 500% fra June30 til slutt av 2025 så vil BMNR gå drastisk meir opp en ETH. ETH gjekk opp 20%
BMNR gikk opp på FOMO og brukte noe tid før det fann sin plass. BMNR gikk ikkje opp 500% på grunn av ETH gikk opp.
Ps. TIl info så trader eg BMNR på TA til tider, så prøvd å finne ut av hva greia med BMNR er.
BMNR har en stor sjanse for å bli inkludert i Russell 1000-indeksen under den kommende rekonstitusjonen i juni 2026. De passive pengene som vil strømme inn kommer til å sende BMNR til månen🚀
Det er berre frykteleg vanskeleg å ta det seriøst når Lee meiner BMNR kan nå 5000 innan 12 månadar.
Og den her vil eg kalle villedende.
Ps. Har både MSTR og BMNR +litt ETH og BTC
BMNR vil bli lagt til i Russell 1000-indeksen 26. juni 2026.
Slusene for passiv inflow er på tur til å åpne seg for fult!
Ethereum skal til månen 
https://www.lseg.com/content/dam/ftse-russell/en_us/documents/other/ru3000-additions-20260522.pdf
Kan dette selskapet sammenlignes med MSTR? Bare for ETH?
Ja, men med Ethereum kan man også stake slik at man får inntekter til selskapet.
Hvilke nivåer vil dere anse som attraktive? Jeg følger BTC og MSTR kun, og sitter foreløpig på sidelinjen. ETH korrelerer vel ganske mye med BTC?
Krypto korrelerer generelt mye, men i dette tilfellet har vi mye passiv kapital som skal inn i ETH. Vi så hva som skjedde med BTC når dette skjedde for MSTR. BTC dominerte, mens resten av krypto sakket akterut. Tipper ETH vil gå sterkere enn BTC fremover. Å komme seg inn på dagens nivåer anser jeg som veldig attraktivt.
Nei. Bruk AI så finner du ut av det.