Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

Apropos inflasjon:

Leste i en facebook-diskusjon under en nyhetsartikkel at folk var forbanna fordi dagligvareforretningene hadde satt opp prisene. Det var fordi svenskehandelen var stengt, trodde de. :roll_eyes:

2 Likes

Nærmer seg nasjonal lockdown. Mange strenge tiltak nå. Hotell og restaurantnæringen får full skjenkestopp i hele landet. Blir ikke mye påskemoro.

Mer påske moro på børs, bare den hadde vært åpen :joy:

1 Like

Tuller du med meg? Jeg som hadde tenkt å joine gymmet igjen… :anguished: #timing #sofagris #mergrandis

1 Like

Nei, nå blir det smalhans og kun heimemoro. Må vel kjøpe nokre dunker med vin før polet også stenger. :crazy_face:

1 Like

Blir moro for turistnæring og reiseliv om ting er stengt over sommeren.

Olja rett i dass. Hva skjer?

Men… Jeg skjønner greia, noen steder sliter mer enn andre. OK. Jeg er glad vi slapp unna med lockdown i 2 måneder i fjor. Men nå skal hele landet plutselig stenges ned, også der det ikke er mye smitte? Why? Økonomien skulle jo åpne igjen… Ferien er bestilt. Jeg skulle komme i form til sommeren… sukk :roll_eyes:

@Hoven - bearflag baby :bear:

2 Likes

Oljeprisen under 61 dollar fatet for første gang siden starten av februar

Tirsdag kveld er oljeprisen ned 5,48 prosent, og handles nå for omtrent 60.70 dollar fatet.

De siste fire månedene har oljeprisen steget med 32 dollar fatet, hjulpet av økende vaksinering. Siden toppen 11.mars, har derimot oljeprisen falt over 7,5 dollar fatet, tilsvarende 10 prosent. Dette er det kraftigste fallet siden april 2020. Tilbakegangen kan ses i sammenheng med vaksineringen som i de fleste land går saktere enn forventet.

1 Like

2 Likes

Går mot en rød dag i statene

Ser ut til flytrafikken er på vei opp.

Gikk inn å sjekket flyplassen på Gran Canaria etter en i familien nevnte at turistene har begynt å komme til øya igjen.

Telte nesten 60 flyankomster bare idag.

Telte du manuelt? :sweat_smile: Tror du kan bruke flightradar stats

Godsfrakt er på samme nivå ish. Vanlig flyging er fortsatt 30-40% redusert.

Fordi som har aksjer på oslo børs er det bare og åpne ræv hullet og ta full k… lengde i morgen :eggplant:

1 Like

Det var vakkert sagt