Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

i dag 08:20

NTB

USA med ny daglig smitterekord

Fredag satte USA ny daglig smitterekord med 225.201 registrerte smittetilfeller siste døgn, ifølge Johns Hopkins-universitetet.

Det er andre dag på rad USA når det høyeste daglige smittetallet som er rapportert så langt i pandemien.

I samme periode ble det registrert 2.506 koronarelaterte dødsfall, ifølge tall som er hentet fra universitetets oversikt klokken 2.30 natt til lørdag.

Oversikten til Worldometers , som regner døgnet fra klokken 1 norsk tid, viser at det ble registrert 235.272 smittetilfeller de siste 24 timene i USA. I alt 2.718 døde av eller med covid-19 siste døgn ifølge den opptellingen.

USA er landet med flest bekreftede smittetilfeller og dødsfall knyttet til koronapandemien. De siste ukene har USA opplevd en kraftig smitteøkning og har passert 200.000 nye daglige smittetilfeller tre ganger den siste måneden.

Bull :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

2 Likes

Synes den har gått mot parabolsk lenge…

The trend is your friend :wink:

Ta ladegrep på Bear posisjonen, gutar.

Call options SP500…

1 Like

Er det en grunn til at den kun går til 12e april 2020?

  1. desember (nede høyre hjørne) - amerikansk datoformat
1 Like

Er ikke det bullish?

Jeg leser det som ekstremt euforisk, vet ikke om jeg kan sammenstille det med bullish. Å prise sp500 calls over det dobbelte når vi allerede ligger rundt ath virker ganske feil. Ser at dette kan snues på hodet og skyte VIX i været.

2 Likes
1 Like

Ja, er litt skeptisk til maset fra ham, men kan dette stemme? 35%???

3 Likes

Guess so :man_shrugging:

Det er jo bare å se på grafen? Går fra rundt 4k til over 6k på kort tid.

Joda, jeg SER det, men å ta det inn er litt verre. :smiley:

1 Like

Er aksjer opp tilsvarende? Nei? Da er aksjer blitt mindre verdt. Selv med børsen på ath

1 Like

Sant nok​:joy::joy:

Ikke lite nok tatt lockdowns i betraktning.

Det er ikke trillioner, det er kvadrillioner dollar global gjeld hevder Mannarino.

Du tenker at økonomien ikke kommer seg i løpet av et par år og at dårlige kåre sprer seg fra de direkte rammede og til andre bransjer?