Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

(En del) folk sitter med fulle bankontoer

De som teller i den økonomiske modellen, middelklassen, har spart mye og fått utgiftene sine kraftig redusert.

Gjenstår å se om de/vi vil leve igjen, eller om langsiktig sparing smaker for godt. Men da vil det smelle, for de som sparer også tror jeg, om forbruket uteblir altså.

1 Like

Spennende å se aktiviteten på forumet om 1 år, all inn risiko fungerer bare til det ikke fungerer.

1 Like

Folk snakket om “vent til høsten” etc i Mars-Mai. Men tror personlig det er snakk om 10 år før ting “svir” igjen.

Innen den tid er jeg forhåpentligvis ekspert innen mitt felt og kan heve lønn uansett utfall, med en god buffer innen eiendom og utleie. Så dette blir bra for de langsiktige av oss. De som gambler på å treffe hver gang, de må være heldige derimot.

3 Likes

Alle er eksperter i dette markedet. :smiley: Bortsett fra oss tullinger som sitter kun delvis inne og klør oss i hodet.

Men tenker også: Klampen i bånn med nullrente og stønad til alle firmaer som vingler i det minste. Hva skal verden reddes med? Negative renter?

1 Like
1 Like

Tryhard :no_good_man:

Markedet er sykt for tia :joy::joy:

1 Like

Chartene hans ligger visstnok på Think or swim platformen,
men tror man må være medlem også. Cycles er interessant. Får se om han treffer :slight_smile:

1 Like

Økte shorten min her, tror dette i allefall er en foreløpig topp,
så får vi se om det blir mer bearish etterhvert… :sweat_smile:

2 Likes

Brudd ned så hiver jeg meg på

1 Like

ja, følger på.

Om dette blir en realitet, vil det bli kaos:

FBI SAYS ARMED PROTESTS BEING PLANNED AT ALL 50 STATE CAPITOLS, WASHINGTON, D.C. AHEAD OF BIDEN’S JAN 20 INAUGURATION -ABC NEWS REPORTER ON TWITTER

1 Like

Er som å pisse i havet i forhold til oppgangen…

1 Like

Blir ikke dette bare en gjentakelse av BLM-showet vi hadde hele sommeren 2020?

Gikk jo strålende det?

Eller er republikanere verre enn demokrater kanskje?

2 Likes