Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Kjøpte 75’ the frame direkte fra Samsung.com. Var Samsung week så fikk 25% rabatt. Tror det blir ganske heftig der i morgen også

3 Likes

Black Friday er ikke før neste uke men kanskje du tenkte på noe annet ifht. heftig i morgen?

Forøvrig takk for tips om å bestille direkte fra Samsung. 75" er Nice! :+1:

2 Likes

Aha. Tenkte det var i morgen jeg

2 Likes

Vurderer denne, noen erfaringer?

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/robotstovsuger/197948/xiaomi-roborock-s6-maxv-robotstovsuger-rsd0177ce

1 Like

Jeg har erfaring med den tidligere modellen, S5 gen 2. Den har funket som bare fy, men laseren har begynt å henge seg opp av og til.

Må ha meg ny roborock når det stopper helt opp.

1 Like

Også erfaringer med s5. Lidaren stoppet etter 1.5 år og jeg fikk pengene igjen siden den var gått ut av produksjon. Mulig det er noe med kvaliteten der! Og mulig de har fikset det.

2 Likes

Komplett har Black Week oppe nå, og det var ikke mye å skryte av det heller. Tror det blir et dårlig år på sort handel også…

Jeg er fornøyd allerede med årets handel (håper jeg!) :smiley:

Bestilte Sony sin OLED 65" 2020 modell
Blir moro med filmkvelder fremover…

5 Likes

Jadda, titta innom Komplett får å sjekke pc-er. Nå har jeg ny høytrykkspyler og øreplugger…

4 Likes

Jeg bestilte Samsung The Frame på kundeklubbtilbudet uten å se at det var 10 dagers leveringstid på nettbestillingen mens de har den til samme pris på min lokale butikk. Håper de er litt smidige og at jeg får gjort om kjøpet til å hente ut i butikk i stedet.

1 Like

God pris?

22 på Elkjøp.

Må være greit, eneste er jo manglende HDMI 2.1 for de som skal ha PS5 og annet kommende snadder. Du har jo uansett toppet alt av QLED osv… med god margin.

2 Likes

Noen som har erfaring med ringeklokker med video som de kan anbefale?
Jeg vil gjerne ha mulighet til å ha høytalere slik at det ringer “vanlig” i huset også men at man kan sjekke video på mobil. Liker ikke at det kun skal kobles til mobil.

Nei, men du tar opp et punkt jeg har kommentert på f.eks. Netatmo sin værstasjon med inne-uteenhet. Hvorfor er det ikke en skjerm på enheten som viser temperatur inn/ute? Jeg hadde kjøpt med en gang dersom det var slik. Virker jo helt meningsløst å måtte ha opp en app eller widget på telefonen hver gang man ønsker å sjekke temp.

Jeg er ihvertfall vant med å ha en skjerm å kunne kaste et blikk på i vinduskarmen i løpet av dagen, og synes etter jobb det er deilig å legge telefonen fra meg på benken - men jeg er kanskje unormal.

3 Likes

Noe slikt du kunne tenkt deg?

Forskjellen på S6 Max of S5 Max er i prinsippe att S6Max har en sensor/kamera i front så att den noe bedre undviker mindre objekter på gulv.
Har man de noenlunde ryddig i utgångspunkt (forutsettning får robotstøbsuger) hade jag nog valgt S5 Max (2500-3000 rimligere) å oppgradert når AI / kamera blitt bedre å de utgører en vesentlig forskjell. De skjer ju veldig mye der. Snart sitter de vel 3 kameraer i en maskin.
Tror man risikerer å bli irritert anners :grin:

Å andre siden er ikke prisforskjellen allt for stor.

2 Likes

Veldig fornøyd med denne. Byttet ut med gammel dørklokke og tilkoblet strøm slik at den vanlige “pling-plongen” fungerer som før, og slipper å bry seg om batteribytte.
Er med to fronter slik at den også kan monteres helsvart.

2 Likes

Egentlig ikke. Jeg ser ikke behovet for værstasjon i dag, men kunne hatt Netatmo sitt system for å sjekke en helhet av temp inne og ute + luftkvalitet, men uten en enkel skjerm som viser infoen blir det ubrukelig for min del.

Man har jo veldig gode tjenester innen værvarsling tilgjengelig fra før av.

Nok OT fra min side.

Ringer det på døra hos noen nå for tiden da? :smiley:

3 Likes