Og takk til en kar som er så nervøs for aksjekursen at han har tattovert Funcom-logoen på brystet!
@nervetattoo er Insider nr. 92!
Og takk til en kar som er så nervøs for aksjekursen at han har tattovert Funcom-logoen på brystet!
@nervetattoo er Insider nr. 92!
Megatakk til en George Michael superfan, @WAM, Insider nr. 93!
og en med rent mel i posen @mel, Insider nr. 94!
Velkommen @nervetattoo har du vurdert en tattis ved siden av med Tekinvestor?
Jeg har aldri vurdert tattis, men jeg ga meg selv en god ide😀
Tror dessverre ikke jeg klarer å leve opp til nicket på det området dessverre
Man snakker om at folk forelsker seg i en aksje, men hvor lett blir det å selge seg ut hvis man bærer på en tatovering av den også
Etter å ha tatt over Nytt på nytt, skal han ta knockout på TekInvestor også, @Baardko er Insider nr. 95! Tusen takk!
For å spille Conan og ha råd til aksjer kjøpte han en billig spillkonsoll-kopi fra Kina, @xfrox er Insider nr. 96! Tusen takk!
Jeg skal kjøpe meg en Toyota @Halux for Funcomgevinsten! Takk til Insider nr. 97!
Hvem får de 3 siste merkene før vi når 100 Insidere?
Har du noe stats på antall poster i januar på forumet generelt og i chatten? Har du roen på å telle nuller?
Blir like glad hver gang jeg ser brukernavnet hans… @Slappenfjert er Insider nr. 98! Tusen takk!
Skal legge ut litt stats i helgen
Nøkkelord: vekst
Haha perfekt
thank you
Insider nr. 100 er…trommevirvel… @tswbeta! Tusen takk!
Og en ekstra takk til alle som er med å støtte TekInvestor - det varmer!
Stolt innehaver av mitt nytildelte Pioner badge!
Anbefaler alle som ønsker en ryddig og god diskusjon om å bli Insider, vel verdt pengene!
Takk til @pdx for et strålende arbeid med å holdet forumet oppe, og en stor takk til alle de andre Insiderne som gjør dette forumet så utrolig mye bedre enn alle andre!
Ja, fått meg akkurat ned for å lære om teknisk analyse, da jeg kom på at børsen var stengt i dag. Så håper meitemark modellering holder som bidrag forløpig