Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bli en Insider? 🍻 [1000 Insidere!]

Pass opp for Insider nr. 201, @snikendegiraff! :slight_smile: Tusen takk og velkommen!

9 Likes

Får satse på at ikke gevinsten går opp i røyk… Insider nr. 202 er @tobakk! :smiley: :smoking: Tusen takk!

9 Likes

God kveld også til @Thyrfing, Insider nr. 203! Velkommen! :smiley:

6 Likes

Takk for det:) Takk for supert forum system! samme som roonlabs bruker:D

5 Likes

Velkommen skal du være! Bra forum her, god tone og mye god info etc :+1:

2 Likes

Han har bare vært TekInvestor i 17 timer, men er allerede Insider! Velkommen og tusen takk @taffern! :smiley:

10 Likes

Smart move, bedre før enn senere :+1:

4 Likes

Helt enig. Og selv om jeg ikke er den som skriver mest, er informasjonen man får her uvurderlig, spesielt i en aksje som Funcom; småsparernes magesår :laughing:

8 Likes

Tusen takk for det @pdx :smiley: Helt fersk i gamet, så prøver å suge til meg så mye informasjon som mulig. Håper på en spennende og artig reise :wink:

7 Likes

Jeg tror de fleste føler seg ferske en stund i dette gamet :slight_smile: Les og lær, og ikke sats mer enn du har råd til å tape :slight_smile: Velkommen!

7 Likes

Velkommen til Insider nr. 205, @arcone! :heart_eyes:

7 Likes

Jeg vet ikke om han har kost seg i finværet i dag, men jeg ble hvertfall blid som en :sun_with_face: da jeg så at @Haraldrg har blitt Insider nr. 206! Velkommen! :slight_smile:

8 Likes

Takk for det, virka som en solid gjeng :wink: så måtte kaste meg med!

9 Likes

Like etterpå ble @Inventor Insider nr. 207! Velkommen! :smiley:

9 Likes

Og jaggu ble ikke @kodeebo Insider nr. 208! Velkommen skal du være :smiley: :slight_smile:

7 Likes

Tydeligvis poppis å bli Insider denne helgen :slight_smile: Velkommen @anon67470730, Insider nr. 209! :smiley: :cat2:

6 Likes

Takk @pdx! Etter å ha hengt på hegnar-forumet en stund så var det deilig å oppdage noe mer sivilisert :smiley:

6 Likes

Velkommen! :smile::tada::champagne:

Hegnar er jo syndens pøl, i forhold til de er Tekinvestor en øy i et hav av diare :joy: :+1:

Edit: redigert etter populært ønske :grin:

4 Likes

Ta bort nettforumer. Øy i hav av diare passer bedre! :stuck_out_tongue:

Iallefall når man ser mye av kvaliteten enkelte produserer på HO og andre plasser.

2 Likes