Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Bli en Insider? đŸ» [1000 Insidere!]

@nocturne fÄr vÊre Êresape! :smiley:

5 Likes

Takk for velkomsten. Mitt nick ble til etter at jeg fortalte om min interesse for bÞrs og finans til en BI-elev jeg nylig hadde mÞtt. Han kontret lekkert med «visste du at verdens beste investor er en apekatt med dart piler?». NÄr han spurte hva jeg drev med pÄ fritida var svaret enkelt «studerer apekatter». MÄlet er Ä bli TopMonkey.

ForÞvrig kan jeg vel nevne at jeg ser opp til investorer som Warren Buffett, Charlie Munger, Ben Graham, David Dodd, Monish Pabrai, Guy Spier, Phil Town (hvis man tÄler den veldig amerikanske fordummende salgsretorikken hans sÄ er bÞkene fulle av nyttig info og gode poeng, mye basert pÄ Warren Buffetts investorbrev).

9 Likes

Enda en som vil vÊre pÄ toppen er Insider nr. 334, @KingBogen! :smiley: :crown:

5 Likes

War has
 already begun @Konamixx . Ape started war. And human
 Human will not forgive.
You must go
 before fighting begins.
:speak_no_evil:

5 Likes

Det rauser pÄ i dag! Velkommen alle sammen! :smiley:

3 Likes

Han kjĂžrer dragrace med elektriske biler, @Dragev er Insider nr. 335! Hei og velkommen! :smile::+1::beers:

6 Likes

Takker! :smile: etter et halvt Ärs tid som freerider av forumet tenkte jeg det var pÄ sin plass Ä legge fra seg noen kroner for fellesskapet :slight_smile: Kvalitet og lÊrerikt her inne :ok_hand:

10 Likes

@Cheng er Insider nr. 336, tjohei! :smile::+1::beers:

6 Likes

Som nevnt i et av mine fÞrste innlegg sÄ var det kun ett spÞrsmÄl om Ä rote seg til Ä bli medlem. Mye mindre ett spÞrsmÄl om pris. Jeg er spent pÄ hva innsider-delen bringer, men den gode tonen pÄ hovedforumet og en skikkelig god software (bruker vennlighet) teller.
SkÄl

Mvh
Cheng (yrkestittel)

11 Likes

Ikke det verste man kan vĂŠre, @Hopeful er Insider nr. 337! Velkommen! :smile::+1:

8 Likes

Takk takk! Var faktisk en av de fÞrste 100 tidlig vÄres, men mÄtte ta litt pause for Ä fÄ skrevet masteroppgaven, da aksjer og tekinvestor tok litt mye tid en periode :stuck_out_tongue: haha! Hyggelig Ä vÊre tilbake! :slight_smile:

6 Likes

Velkommen tilbake til galehuset! :smiley:

2 Likes

Jeg syns det brukernavnet var kjent ja. Velkommen tilbake. HĂ„per masteroppgaven ble knall :smile: :beers:

3 Likes

Johoo, velkommen @torojoh! :smiley: Insider nr. 338! :smiley:

6 Likes

Han sneik seg inn i siste sekund av Blakk Helg-salget og ble Insider nr. 339! Velkommen @sokrates :slight_smile:

10 Likes

Der var du @Hopeful! Etterlyste deg i sommer da du var forduftet! HĂ„per oppgaven gikk bra. Er du enda med i Nano?

Oppgaven gikk veldig bra, sÄ lurer pÄ om det var et riktig valg Ä legge vekk aksjer for en periode :stuck_out_tongue: Den lille potten jeg hadde solgte jeg senvÄres, men nÄr Nano nÄ tippet under 70 kr lastet jeg opp pÄ ny og blir nok sittende en god stund :slight_smile: Er long nÄ i Axa (fortsatt) og i Nano.

7 Likes

Natteravnen @olep er Insider nr. 340! Velkommen! :smile:

6 Likes

Jeg betalte ett Ärs medlemskap med bitcoin for et par Är siden. Har du de fortsatt @pdx? I sÄ fall kan jeg fÄ gratis medlemskap de neste 20 Ärene?

8 Likes

SpÞrsmÄlet er om @pdx fortsatt har bitcoinen? :smiley: