Takk for det Satt lenge Ä hÄpet pÄ Ä fÄ 500, men nÄr det ikke gikk mÄ vel 480 vÊre vell sÄ greit
Velkommen alle nye! HÄper Ä se dere aktive pÄ Chatten og innsideforumet!
Husk, De eneste dumme spĂžrsmĂ„lene er de du ikke spĂžr. Eller som Arne Fredly sier : Om du lurer pĂ„ noe SPĂR!
Er sÄnn vi blir smartere og det er sÄnn du blir bedre. SpÞr du ikke, vinner du ikke. Og tror du noen har feil er det lov Ä utfordre dem pÄ det!
Har jeg nevnt at alle de fÞrste 500 Insiderne fÄr en egen badge pÄ profilen sin?
Velkommen @Mml som Insider nr. 484!
Det begynner mao Ä haste nÄ!
Velkommen tilbake som Insider nr. 314, @Kakebart!
Liker du eplekaken din medâŠ
- Lite epler (mest glad i kaken)
- Mye epler
- Liker ikke eplekake
0 stemmegivere
Takk takk, spennende tid fremover:)
NĂ„r noen blir Insider gĂ„r en kopi av velkomstmailen de fĂ„r til meg, sĂ„ det er sĂ„nn jeg fĂ„r vite at vi har fĂ„tt et nytt Insider-medlem. Enkelte ganger, hvis noen blir Insider midt pĂ„ natten leser jeg mailen nĂ„r jeg er relativt i Ăžrska Da hender det at jeg tenker âI dag mĂ„ jeg huske Ă„ Ăžnske velkommen til @sa⊠zZzzZzzZZzzzâ og sĂ„ var det glemt.
2 nye Insidere har dessverre blitt offer for min slumring:
Velkommen @Trones, Insider nr. 488, og @rolvos, Insider nr. 489!
Med det Ăžnsker jeg god natt!
Vi trenger alle litt @Custus, Insider nr. 490, velkommen!
Hei og velkommen til @GeirHasund, Insider nr. 491
Kom gjerne med forslag til stunts!
jĂžss⊠den backfireâa raskt tilbake pĂ„ meg hehehe
Stands, universiteter, billboards, tvreklamer, banner pÄ biler/buss, plakater, dog mÄ advare at dette kan sprenge budsjettet.
Det skrives mye spennende i Insider-trÄdene for tiden, sÄ hyggelig at sÄ mange vil inn pÄ innsiden
Han er litt slapp i lanken, men velkommen @gummiarmen, Insider nr. 492!